A.J Green Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Om noen har sett musikkvideoene til Alien Ant Farm - Smooth Criminal og Eminem - Just Lose It, så ser man noen glimt av barn som danser helt villt fett. Er det bare jeg som digger dette? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 har ikke sett denne musikkvideon men har sett i andre unger som "brakedancer" og slikt og det er artig å se på... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg synes dansingen i den originale Smooth Criminal sangen, altså Michael Jacksons, er mye tøffere Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Topic er heller tvilsom.. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 http://media.ebaumsworld.com/robotdance.wmv Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 legendarisk... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Topic er heller tvilsom.. Tenker vi sinnsykt koffert her, eller? Men det er vel kommet til det stadiet at man ikke kan tillate seg å si slikt trådstarter sa uten at folk begynner å tro ting om en. Tross alt: de fleste liker moren sin også, men ikke på den måten. Ikke sant? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Jeg er klar over at det topicen ser skikkelig pedo ut. Men saken er den at jeg digger små barn som daser rått! hahaha det høres bare pedo uannsett hvordan man vender og vrir på det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Missy elliot har en del unger som danser ganske så bra på sine video'r. Endret 14. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg er klar over at det topicen ser skikkelig pedo ut. Men saken er den at jeg digger små barn :!: kunne ikke dy meg. men det er jo litt rått da Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Morsomt å se på... men det morsomt.. med unger... Damer er noe annet enn morsomt .... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Missy elliot har en del unger som danser ganske så bra på sine video'r. tror det er samme ungene som danser i eminems just loos it! de er dritråe!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå