Wyldelife Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg leter etter et ganske rimelig sted å kjøpe ny controller til xbox(Vil spille 2 player på Halo 2 ) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 på komplett.no selger de s kontrollene til 350,- + frakt dette blir vel billigere enn om du skal kjøpe den i butikken http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121061&cks=SER Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hvis du har elkjøp i nærhetene så koster den 349kr der. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hvis du har elkjøp i nærhetene så koster den 349kr der. ikke mer? den koster nesten 500,- på spiderman her Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Clas Ohlsson selger kontrollere til 250,- (ikke originale MS) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Fant Crystal Control S på gamersmix til 329,-, funker crystal controller til svart xbox? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Hvis du har elkjøp i nærhetene så koster den 349kr der. ikke mer? den koster nesten 500,- på spiderman her Ta utskrift fra nettbutikken og vis den i kassen på elkjøp hvis de begynner å klage. Det står ingenting om at prisene på akkuratt denne kontrollen gjelder kun for internetbestilling (noe de gjør med enkelte varer) Edit: Spørsmål: Prisen i er lavere på www.elkjop.no enn i min lokale butikk. Hva skal jeg betale? Svar: Det kan forekomme prisforskjeller mellom www.elkjop.no og butikken. Dersom du finner et produkt på www.elkjop.no som du vil handle i butikken, og oppdager at prisen er en annen, gjør da selgeren oppmerksom på dette. Du vil selvfølgelig få den laveste prisen. hentet fra hjemmesiden til Elkjøp. Endret 13. november 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Fant Crystal Control S på gamersmix til 329,-, funker crystal controller til svart xbox? Ja. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Svar: Det kan forekomme prisforskjeller mellom www.elkjop.no og butikken. Dersom du finner et produkt på www.elkjop.no som du vil handle i butikken, og oppdager at prisen er en annen, gjør da selgeren oppmerksom på dette. Du vil selvfølgelig få den laveste prisen. hentet fra hjemmesiden til Elkjøp. nice! det viste jeg ikke! Lenke til kommentar
vizit Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) www.play.com fri frakt det koster ca 120kr Endret 14. november 2004 av vizit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå