Gå til innhold

Hvor kjøper dere modda XBox?

Lifeform

Anbefalte innlegg

Hei,

Vurderer innkjøp av Xbox her... har før hatt Playstation 2 som jeg til slutt gav bort til søstra mi.

Lurer da på om det er noen av dere som kan gi meg navnet et firma som modder Xbox med harddisk, evt. Windows Media Edition m.m. på en god måte og til en god pris.

Lifeform

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig fristet av dette tilbudet til mediacenter.no, men det er et par ting jeg lurer på.

1. Dette med oppdatering av bios på 1.6, det er visst slik at man må skru opp Xboxen og sende inn bios-chippen som sitter i sokkelen, sende den inn til han, også kommer den nye chippen tilbake. Er det noen programmerings-greie til PCen så man kan gjøre dette selv?

2. Hvordan er kompabiliteten med denne chippen? Fungerer ALLE spill uten patching?

3. Tror dere han er raskt ute med å levere ut ny chip hvis det kommer ut noen evt. kopibeskyttelser?

Lenke til kommentar

Da vil jeg heller anbefale www.modifisering.net -

Da får du jo xbox m/160 GB harddisk for kr. 3100,-.

Dobbel så stor plass for 100,- kr ekstra :) det er absolutt verdt det :)

Både jeg og flere kompiser har modda xboxene våre der, og har et par kompiser i militæret som også har kjøpt et par ferdigbokser :) Ikke'no problem å få det sendt.

Vi er ihvertfall kjempefornøyd. :D

Lenke til kommentar

Seriøst, www.mediacenter.no er søppel.

Jeg har ikke handlet med de, men de har jo utrolig høye priser.

Om du velger 80GB -løsningen tjener de over 1000kr bare på å montere det.

Og det er en jobb som kanskje tar en halvtime?

Betaler du under 3000 for xbox+modchip+160GB HDD kan jeg strekke meg til å si at det er en noenlunde god deal. Et sted mellom 1600 og 1700kr.

Super Aladdin-Chip er grei nok den, men blir veldig feil å kalle det den beste.

For prisen du betaler her, burde du ha fått Xecuter3-chip. som faktisk er den beste chippen, med flest funskjoner osv. Skjønner heller ikke helt hvorfor de vil at brukerene skal sende tilbake chippene for å få oppgradert bios. Det kan jo man gjøre selv.

De nevner heller ikke på siden at sikkerheten på LIVE-systemet har blitt forbedret, og det vil bli mye lettere å bli bannet tiden fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...