ossa Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 hvordan tror dere min toshiba tecra 8000 med en pentium II, 366mhz og 192 mbram vil klare win xp samt office xp?har 2000 pro nå. vil det gå utrolig mye senere? Lenke til kommentar
luria Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Hvorfor? Installerte XP istedet for 2000 på PC'en min og det er det dummeste jeg har gjort. **** til treig møkk! XP har ingen funksjoner som du trenger i tillegg heller..... Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei, Windows XP er mer en estetisk oppgradering spør du meg. Neida, men XP har noen kjekke funksjoner. Dessuten booter det noe raskere (men jeg booter maskina sjeldent). Burde oppgradere dersom du har spesielle behov. Lenke til kommentar
ossa Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 jeg har oppgradert til xp nå, går strålende. Hadde faktisk tenkt å selge pc, men tror jeg venter litt. er en helt annen maskin etter at jeg fikk meg 2000 (fra 98) og office xp. spesielt 98 hang noe absurd ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå