Gå til innhold

Din favoritt funksjon på din mobil?

Zemeckis

Anbefalte innlegg

Hva er din favoritt funksjon på din mobiltelefon som du bruker mye av. Se bort i fra sms/mms og dens ringe funskjoner.

På min N-Gage er den dens spill del (N-Gage spill, java og symbian spill).

På min SE T610 er det BT funksjonen.

PS: Fant ikke lignede topic da jeg søkte.

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kode på tastelåsen :love: Nokia 6250 :w00t:

er så genialt med kode på tastelåsen, den har irritert mange nyskjerrige mennesker den, taster man feil 3 ganger så vips er det pin-kode som må tastes og alle vet jo hva som skjer om man taster den feil noen ganger, da er det puk-koden som må til

med andre ord, det skal litt til at uvedkommene for brukt mobilen :yes:

en av grunnen til at jeg ikke har byttet til ny mobil enda, men den viktigste grunnen er jo at den er så ROBUST og SOLID

nokia 6250 :love:

Lenke til kommentar
så simkortet ditt kan blokkes bare ved at noen trykker noen tall og "ok" noen 9 ganger... det er litt kjipt da.. dessuten må man jo støtt taste den kod'n..

bruker ikke telefonen så mye jeg :blush: er bare en gang en BI**H fu**a det til så jeg måtte bruke puk, men ellers er det ingen som gidder prøve engagn :lol:

nei hvis man bruker telefonen flittig så er det jo kanskje litt mindre morro med kode, men det er valgfritt da, og det at man kan velge er jo genialt

trenger jo ikke taste koden når noen ringer til meg, og siden jeg ikke sender noe spes. sms'er heller så taster jeg den koden kanskje 2 ganger i snitt om dagen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...