Zemeckis Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Hva er din favoritt funksjon på din mobiltelefon som du bruker mye av. Se bort i fra sms/mms og dens ringe funskjoner. På min N-Gage er den dens spill del (N-Gage spill, java og symbian spill). På min SE T610 er det BT funksjonen. PS: Fant ikke lignede topic da jeg søkte. Endret 13. november 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Blåtann og videoopptakerfunskjonen har en nokia 6230 til opplysning! Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Lyset på displayet når det er mørkt Også kameraet da Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 På min så er det MP3 funksjonen. Den redder meg når jeg kjeder meg på jobb, hehe. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Blåtann, kamera og kalenderen er vel det jeg bruker mest, tror jeg Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 kode på tastelåsen Nokia 6250 er så genialt med kode på tastelåsen, den har irritert mange nyskjerrige mennesker den, taster man feil 3 ganger så vips er det pin-kode som må tastes og alle vet jo hva som skjer om man taster den feil noen ganger, da er det puk-koden som må til med andre ord, det skal litt til at uvedkommene for brukt mobilen en av grunnen til at jeg ikke har byttet til ny mobil enda, men den viktigste grunnen er jo at den er så ROBUST og SOLID nokia 6250 Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 så simkortet ditt kan blokkes bare ved at noen trykker noen tall og "ok" noen 9 ganger... det er litt kjipt da.. dessuten må man jo støtt taste den kod'n.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 themes! at kunne forandre utseende!...... blir ikke så lei da! og kamera..... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 så simkortet ditt kan blokkes bare ved at noen trykker noen tall og "ok" noen 9 ganger... det er litt kjipt da.. dessuten må man jo støtt taste den kod'n.. bruker ikke telefonen så mye jeg er bare en gang en BI**H fu**a det til så jeg måtte bruke puk, men ellers er det ingen som gidder prøve engagn nei hvis man bruker telefonen flittig så er det jo kanskje litt mindre morro med kode, men det er valgfritt da, og det at man kan velge er jo genialt trenger jo ikke taste koden når noen ringer til meg, og siden jeg ikke sender noe spes. sms'er heller så taster jeg den koden kanskje 2 ganger i snitt om dagen Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) MP3/MP4 og UMTS Endret 14. november 2004 av Swag Lenke til kommentar
.V. Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ringe-funksjonen og muligheten for å sende SMS. Ellers er jo klokka kjekk å ha... Lenke til kommentar
simson Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Kalender Wap (til å sjekke fotballresultater, trikketider osv) Siemens Data Suite til å overføre tekstmeldinger til dataen. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Skjermen Gikk fra N3410 til SE p900 Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 MP3 og kamera.. Og fargeskjerm.. Hah.. Kamera, men ikke fargeskjerm hadde vert fett.. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Klokka, Kamera og radio. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Radio, MP3, meldinger, Ring,ring, Program (.sis), kamera, video og skjermasparer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå