Gå til innhold

Hjelp med faux columns

Anbefalte innlegg

Hmm.. Trodde jeg skulle klare det selv, men den gang ei :( Jeg trenger seriøs hjelp med faux columns på siden min. Begynner å bli en god stund siden jeg satt opp placeholder @ www.beyond-sanity.com, faktisk så langt tilbake som 28 september (er det virkelig så lenge?!)!

Og nå har jeg da endelig fått ut fingeren og begynt å kode shiten, men så møtte jeg da på et par problemer, som jeg _vet_ at dere her inne kan hjelpe meg med :)

Link til hvordan den sånn ca. skal se ut (bilde/fisk/whatever). Så klart ikke med tanke på typografi o.l. den kommer det til å bli ekspeimentert med når jeg får alt til å fungere som det skal.

Link til selve siden slik den er atm.

Har ikke testet den i Opera eller IE etter de nyeste oppdateringene, så jeg vet ikke hvordan den ser ut, evt. ikke ser ut der. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg er klar over buggen, driver og fikser det nå. Er bare paddingen på copyrightteksten som gjør det.

Jeg sier som Mr.Berg: FF 1.0B??

Edit: Siden ser absolutt ikke ut i IE! Noen som kunne vært så snille og hjulpet meg med det også...? Vet jeg kanskje maser litt her nå, men jeg er kjempetakknemlig for all hjelp :)

Jeg merker nå at jeg ikke akkurat er så dreven på designs med andre typer menyer enn horisontale, og det er jo egentlig utrolig teit når man driver med webdesign, men man må jo lære ;)

Takk for hjelp! :)

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
tja mr.berg mener kanskje ff etter den siste updaten eller no som kom her om dagen?

1. Hvem er mr.berg?

2. At jeg mente hva? :dontgetit:

:)

Så vidt jeg kan se har det ikke kommet noen versjon B av FF 1.0.

----------------------------

Jibba: Hva er feil i IE? (Gidder ikke åpne IE, åpnes bare når jeg er nødt til det.)

Lenke til kommentar

Sikker på at det ikke er pga. IEs tolkning av boxmodellen da? I dag er jeg eksepsjonelt lat, så jeg gidder ikke sjekke om du har både margin/padding + width på headerbildet, men om du har det er nok det svaret - at det rett og slett ikke blir plass til headerbildet.

BTW: Hvilken versjon av OSX-skin er det der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...