simes Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Nå har det seg slik at grafikken til HL2 ikke er sånn som det er på bildet, er ikke så detaljert. Er du sikker på det? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 er det lovlig å si slike ting? det er jo igjennomtenkt idiotisk. tenk han ikke liker det da? Er det galt å mene? Det synes jeg absolutt. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 hehe, ikke alle som forstod bildet skjønner jeg Ser jeg også... Syntes det fortalte veldig mye det bilde... Særlig D00m3 :!: Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Nå har det seg slik at grafikken til HL2 ikke er sånn som det er på bildet, er ikke så detaljert. Er du sikker på det? Ganske sikker ja Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Nå har det seg slik at grafikken til HL2 ikke er sånn som det er på bildet, er ikke så detaljert. Er du sikker på det? Ganske sikker ja *humre* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det er det beste bildet jeg har sett på år og dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå