mlwirak Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 > En liten ting bare, garantikortet var ikke stemplet. Jeg sender mitt tilbake i morgen, det er noe som må være stemplet om man vil ha gratis reperasjon, skulle ulykken først være ute. Tror ikke det gjelder i Norge, det er trolig derfor det ikke er stemplet. MLW Lenke til kommentar
norriz Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 ? Hva vil det si? At det ikke er garanti på kameaet mitt? Eller at jeg må til Sverige for å reparere en evt skade? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Quote: norriz skrev (2001-12-04 21:43):?Hva vil det si? At det ikke er garanti på kameaet mitt? Eller at jeg må til Sverige for å reparere en evt skade? Neida, det er helt sikkert garanti på det. Og du har også reklamasjonsrett etter kjøpsloven. Du må neppe til Sverige for å reparere en skade, men det kan tenkes at du må sende det dit. Det kan også hende at Olympus har ordninger i Norge for å håndtere dette. MLW Lenke til kommentar
ocs Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Hei, Satser vel egentlig på å bruke kameraet opp mot pc'en jeg også når jeg får det. Hva slaks batterier bruker du i kameraet? Glede seg!!!!!! Lenke til kommentar
ne0o Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 hm.. den kameraet som dere snakker om som var så billig. jeg ser ikke den på http://www.databutikken.com jeg. :sad:( Lenke til kommentar
egils Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 prøv på http://www.cyberphoto.se der har de dette kameraet,(hvis du skal kjøpe da) Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Databutikken er utsolgt på produktet. Hilsen Martin Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Quote: On 2001-12-06 14:10, mlwirak skrev:Databutikken er utsolgt på produktet.Hilsen Martin Eg tok det 2. siste kamerat på komplett.no rått kamera! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå