Arsenal_RULES Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hei! Skal jo kjøpe julepresang til pappa'en min (liker å begynne tidlig). Så skal jeg kjøpe en rå Rock'e cd. Han liker det meste (led zeppelin, Rolling Stones, David Bowie, Yes, The Who og så videre). Noen som vet om noen unike rock'e cd'er som han sikkert ikke har i samlingen. Så ville det vært kjempe om dere kunne nevne noen få! Håper noen kan nevne noen grupper Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 King Crimson - In The Court Of The Crimson King Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 The Who, Live at Leeds. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Rose Tattoo!! Tøffere rock finnes ikke Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Fu Manchu og Gluecifer, men det er kanskje ikke helt i samsvar med det han hører på fra før. Van Der Graaf Generator er verdt å sjekke ut, skikkelig knall. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Eg kjøpte Pink Floyd - Echoes (Best of) til farsdagen Men Pink Floyd er knallbra... men det er ikke så heavy.. SÅ eg vil på¨det varmeste anbefale Deep Purple - Machine Head En av de desidert beste 70 talls rock albumene som er! EDIT: Han ble knall glad for CD'n Endret 14. november 2004 av TLZ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg kjøpte John Doe - Pyromantikk til faren. Håper han liker det. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Kjøp The Best of Dire Straits til han! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Kjøp The Best of Dire Straits til han! Ja, GENIAL IDÈ, han har ikke noen fra de, det vet jeg, pluss de er bare helt GENIAL. Takker for mange gode forslag! Kom med flere, visst dere har flere på lager Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Den siste plata til Mark Knopfler, Shangri-la er også typisk pappamusikk. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hei!! Jeg ER en pappa, og kom ikke her å sleng Mark Knopfler etter meg :!: Gå inn på cdon.com og kjøp en Yes dvd med musikk videoer. Faller helt sikkert i smak. De har en greatest hits video samling til 99kr, og en live in Philadelphia 1979 til 179kr. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Siden alt annet er foreslått, kan jeg slenge med T-Rex og Small Faces. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Neil young plate. Kjøpte Neil young & crazy horse "WELD" til pappa for et par år siden. Ble fornøyd ja. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ziggy Stardust and the Spiders from Mars Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Min pappa får nok siste fra Mark Knopfler, ja. Han likte den forrige. Han nærmer seg 50. Pappar som ikke har fylt 40 enda har kanskje annen musikksmak. Ellers kommer det samleplate med Odd Børretzen og Lars Martin Myhre nå før jul. Mulig det kunne være noe? Kirikiri Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Bruce Springsteen - born to run Det er ei god plate Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Skal du virkelig glede en gammel rocker kan denne være en gullfugl; Procol Harum > Live at Edmonton, 1972 En fantastisk plate, en av rockehistoriens virkelig store konsertbegivenheter! http://www.procolharum.com/phalbum6.htm Andre: Neil Young -> On The Beach (nylig gitt ut på cd, tidligere kun på lp) Dette er hans mest personlige og beste album (i mine ører) Bob Dylan -> Blood on the tracks Procol Harum -> A Salty Dog (et must i alle platesamlinger) Endret 18. november 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå