uNlzD Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hehe jaja, kjeda meg litt! Fant ut jeg skulle gjøre noe med det kjedelige tastaturet mitt.. Dette endte jeg opp med: Hva syns dere? Lenke til kommentar
uNlzD Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 je bilde nr 2:D Lenke til kommentar
frentix Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 nice , hva har du farget med? markeringspenn? neida, det ser bra ut det. Hadde tenkt å gjøre noe lignende med mitt , kanskje til jul med rødt og en mistelstein på ? Men jeg tror nok jeg havner på et nytt tastatur og graver det gamle ned i hagen. Lenke til kommentar
uNlzD Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Hehe, knappene "lakka" jeg for lenge sia.. satt å kjeda meg, og fant en lakkboks.. så lakka her inne i rommet:P haah fortsatt flekker på bordet Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Du har ikke mulighet til å ta noen bilder som viser litt mer enn bare to-tre farger og noen omriss vel?? Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ga meg assosiasjoner til denne gamle traveren: Lenke til kommentar
uNlzD Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Du har ikke mulighet til å ta noen bilder som viser litt mer enn bare to-tre farger og noen omriss vel?? Hmm, skal prøve og få gjort det Men har ikke cam sjøl da.. bare skittne webcammet.. Skal se hva jeg får gjort som sagt Lenke til kommentar
uNlzD Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Ga meg assosiasjoner til denne gamle traveren: hmm assosiasjoner betyr? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ga meg assosiasjoner til denne gamle traveren: hmm assosiasjoner betyr? Må fylle med i norsktimene gutt! Assosiasjoner er f.eks. at en dikter ett dikt med idè fra ett annet. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ga meg assosiasjoner til denne gamle traveren: hmm assosiasjoner betyr? Må fylle med i norsktimene gutt! Assosiasjoner er f.eks. at en dikter ett dikt med idè fra ett annet. Hvis man fyller i norsktimen, kommer man ikke veldig langt hihi Lenke til kommentar
Kick1 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Må fylle med i norsktimene gutt! Assosiasjoner er f.eks. at en dikter ett dikt med idè fra ett annet. Nei, det er allusjon du tenker på. Assosiasjoner er forbindelser mellom tanker og forestillinger. [quote name="Bokmålsordboka "] assosiasjo´n m1 (se assosiere) 1 sammenslutning, forening 2 forbindelse mellom tanker og forestillinger (el. sanseinntrykk) ord som vekker a-er. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Lettere sagt, det minner deg om noe. Får deg til å tenke på noe annet/lignende. Men er det pels du har dekket tastaturet med? Hvordan er den? Har du tatt en pute og klippet den til? Eller har du limt på pelsen? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hehe, det ser ganske kult ut det. Men, en ting jeg tenkte på. Er det ikke både for tidlig, og for sent til å ha påske ting ferdig? Hehe, det ser bra ut uansett. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hehe, det ser ganske kult ut det. Men, en ting jeg tenkte på. Er det ikke både for tidlig, og for sent til å ha påske ting ferdig? Hehe, det ser bra ut uansett. Men det så deilig ut da. Deilig å hvile håndleddene på. Lenke til kommentar
Lolert Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 DET MÅ VÆRE DET STYGGESTE JEG HAR SETT!!! keep up the good work! :P:P:P:P:P:P:P:P:P Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 DET MÅ VÆRE DET STYGGESTE JEG HAR SETT!!! keep up the good work! :P:P:P:P:P:P:P:P:P Yey! Det er liv i fjortisene! Hmm, kom som en bombe. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 DET MÅ VÆRE DET STYGGESTE JEG HAR SETT!!! Tenkte det samme jeg også, men hvorfor ikke? Vil jo passe bra til tg i påsken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ga meg assosiasjoner til denne gamle traveren: hmm assosiasjoner betyr? Må fylle med i norsktimene gutt! Assosiasjoner er f.eks. at en dikter ett dikt med idè fra ett annet. Jaha? Her er det åpenbart noen som IKKE har fulgt med. Lenke til kommentar
uNlzD Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Lettere sagt, det minner deg om noe. Får deg til å tenke på noe annet/lignende. Men er det pels du har dekket tastaturet med? Hvordan er den? Har du tatt en pute og klippet den til? Eller har du limt på pelsen? Hehe er ikke pels.. Er "plysj" noe sånn "Pels" aktig stoff Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Takker for inspirasjon, tror jeg heller litt mer mot leopard-mønster og discokule-tema. Tastatur og kabinett med leo-trekk, og bruke 3x5,25stk brønner til å lage en liten innfelt speilkube med roterende mini discokule med skiftende diodelys. Pimp my rig. Bare synd at de doble serverkabinettene er så dyre, ellers hadde den andre siden været grei til å mod'e inn en blender til smoothies. Men når jeg står opp imorgen, med begge beina godt i gulvet, tenker jeg nok at det er bedre å la pc være pc, og heller bruke penga og fritiden på noe som ikke blir teit etter 2 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå