NoLimit_^ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hadde vært sleipt om den kuleste banen/slutten noensinne kom som nedlastbar content over og bare over xbox live, sånn at Microsoft hadde fått "alle" nøleran til å signe sæ en xbox live account Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Så dere ikke etter creditsene, den filmen, der sa han jo "my mind is not at rest", han sier det alle tenker, vi vil ha HALO 3!!! Genialt spill, halo 2, litt for genialt Halo 2 har baer blitt mere å mer genialt etter at jeg starta å spille det! har du funnet noen av de scullsa? De legger noe helt nytt til spillet, slik at jeg er nødt til å runde halo 2 ett par ganger mere enn planlagt, selv om jeg tviler på om jeg vil runde det lika mange ganger som 1ern vell det er jo funnet over 15 skaller til nå kan leses om 13 av di her http://www.haloskulls.info/haloskulls/skulls.html har en annen link og med sidne hadde overskrvet bandbruken så den linken får vente på seg NoLimit_^ ,29/11/2004 : 21:48Hadde vært sleipt om den kuleste banen/slutten noensinne kom som nedlastbar content over og bare over xbox live, sånn at Microsoft hadde fått "alle" nøleran til å signe sæ en xbox live account ja for det er jo ikke alle som har mulighet til og ha live , det krver jo litt bandbredde , ser at jeg sliter med ping på live spillene av og til, men noen ganger virker det som om serveren sliter og . nei håpe heller at det kommer noen fete baner og kanske noen nye våpen , det mangler jo et mot stykker til energi sverdet , alle andre våpen har jo tilsvarende våpen for begge raser , men ikke sverdet , finnes jo ikke noe sånt til MC Endret 4. desember 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 jeg fikk halo 2 den dagen det kom og så runna jeg det etter 3 dager jeg ble så lei meg utover dagen at jeg ikke klarte å gjøre no fornuftig jeg bare satt forand tven og surmula men nå holder jeg på med å runde det på legendary er på siste bane på legendary Lenke til kommentar
HSFBiOhAzArD Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Halo 2 Campaign = noe drit....... dårlig grafikk oppsetting som glipper hver eneste gang du i det hele tatt skal begynne på et nytt brett eller skal se en Cut-Sene og en slutt som ikke likner noe. For den slags skyld så kan det se ut som om det kommer Halo7 neste sommer................. ## Unødvendig antall smileys slettet av moderator. -blacktower ## Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles Endret 10. desember 2004 av blacktower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå