runeah Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Noen andre som har fullført Halo 2 og er like lei seg som meg? Det virker som det skal komme Halo 3 snart. Men bungie har sagt de vil fokusere på andre ting.. Jeg er DYPT , dypt, frustrert. Jeg ønsker dypt at vi snart skal få spille en slutt på dette. Noen andre som ønsker å dele tanker? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Slutten var noe dritt, ja. Lenke til kommentar
runeah Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Den var ikke dritt, den var sykt spennende. Og når det da ikke kom noe etter MCs kommentar ble jeg lei meg.. det kom nesten en tåre i øyet mitt.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ikke dritt, men det slutta brått! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Kom nesten en tåre i øynene ... LOL;) Ja, e vel like trist eg..... men digget, den lille type filmsnutten, når Master Chief, hiver seg på bomben, og flyr ut av skipet:D Det var rått! Lenke til kommentar
runeah Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Så du teaser traileren fra E3 2002? Det er den scenen, men litt omgjort Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Så du teaser traileren fra E3 2002? Det er den scenen, men litt omgjort Den så jeg. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det må jo nesten komme en ''Halo 3'' da, siden slutten var så rar. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 selfølgelig så kommer det en 3`er , det er bare for å irritere oss det når dem sier at det ikke kommer en oppfølger til. Husk at dette spillet selger i milioner av opplag det er jo alles spillutvikleres drøm og ha en tittel som garantert selger. Lenke til kommentar
runeah Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Ja.. Vi får ve vente å se da.. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Håper Halo 3 kommer på Xbox Next i hvert fall! Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Håper Halo 3 kommer på Xbox Next i hvert fall! Det hade vert såå digg!! Slutten komm litt brått men jeg likte den, øker liksom sannsynligheten for halo 3 Vil bare konkludere med at jeg likte spillet, har ikke runda det nokk ganger enda til at jeg har fått en yndlingsbane da får nesten bruke litt tid på live delen også, den er kul den Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Håper Halo 3 kommer på Xbox Next i hvert fall! Las det der i et sånt xbox-blad i sommer.. Det stod noe om "Tenk deg grafikken på Halo 3 på Xbox Next?".. Så jeg gleder meg btw: slutten var altfor brå ja.. Endret 21. november 2004 av mummi-pappa Lenke til kommentar
shabador Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ryktene vil ha det til at dersom man klarer HALO 2 på Legendary, kommer det en liten melding blant credits. Den sier: "Coming February 9th" Bungee sier att de ikke kommer til å jobbe med Halo 3... Kanskje de allerede er ferdig å jobbe med det...? Har også hørt att noen forsnakket seg på en pressetale for en god stund siden, og sa att de jobbet på både Halo 2 og Halo 3, men er ikke sikker på om det stemmer. Vi kan bare vente og se. Og håpe att det er snakk om 9. Februar 2005. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Så dere ikke etter creditsene, den filmen, der sa han jo "my mind is not at rest", han sier det alle tenker, vi vil ha HALO 3!!! Genialt spill, halo 2, litt for genialt Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Så dere ikke etter creditsene, den filmen, der sa han jo "my mind is not at rest", han sier det alle tenker, vi vil ha HALO 3!!! Genialt spill, halo 2, litt for genialt Jeg så det. Forstod ikke så mye, men forsto at det var verdt å se rulleteksten.... Bare jeg og NoLimit som så den? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Så dere ikke etter creditsene, den filmen, der sa han jo "my mind is not at rest", han sier det alle tenker, vi vil ha HALO 3!!! Genialt spill, halo 2, litt for genialt Jeg så det. Forstod ikke så mye, men forsto at det var verdt å se rulleteksten.... Bare jeg og NoLimit som så den? Neida Jeg synest de har brukt ganske lang tid på halo 2, og halo 2 var ikke særlig langt, så det er fullt realistisk at de kansje har lart og lage en 3er. Noen tror det er snakk om "downloadable content" på xbox live men jeg synest det ikke er stort nokk til å fortjene en del av rulleteksten i h2 Hvis det er snakk om nedlastbart materielle så tror jeg at det er et par baner (singel player) som vi kan laste ned for å få en rå slutt. liksom halo 2,5 eller noe Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Så dere ikke etter creditsene, den filmen, der sa han jo "my mind is not at rest", han sier det alle tenker, vi vil ha HALO 3!!! Genialt spill, halo 2, litt for genialt Halo 2 har baer blitt mere å mer genialt etter at jeg starta å spille det! har du funnet noen av de scullsa? De legger noe helt nytt til spillet, slik at jeg er nødt til å runde halo 2 ett par ganger mere enn planlagt, selv om jeg tviler på om jeg vil runde det lika mange ganger som 1ern Lenke til kommentar
To9 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 vakke noe spesielt med Halo 2 synes jeg da, hakke spilt det så mye da. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ryktene vil ha det til at dersom man klarer HALO 2 på Legendary, kommer det en liten melding blant credits. Den sier: "Coming February 9th" Bungee sier att de ikke kommer til å jobbe med Halo 3... Kanskje de allerede er ferdig å jobbe med det...? Har også hørt att noen forsnakket seg på en pressetale for en god stund siden, og sa att de jobbet på både Halo 2 og Halo 3, men er ikke sikker på om det stemmer. Vi kan bare vente og se. Og håpe att det er snakk om 9. Februar 2005. 9 februar 2005 er vel litt tidlig, de brukte jo nesten 2 år på å lage Halo 2 Usansynelig at det kommer den 9 feb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå