mberntsen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Hei Har et mindre delikat problem. Hovedmaskin røyk, pga Win XP feil, og jeg har tatt ut HD'en. Satt den inn i min andre maskin, og har overført alt av mapper jeg ville beholde. Men nå kommer problemet; Outlook. Jeg kan ta vanlig backup av outlook, men har ikke gjort dette. Dermed, hvordan kan jeg få tatt ut mailene mine nå? Gjerne ta kontakt på mail. Eller ring. Vennlig hilsen Michael Berntsen 92 85 79 58 Endret 13. november 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
alex_v_s Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Alle filene skal ligge i: X:\Documents and Settings\Brukernavn\Local Settings\Application Data\Identities\{et-langt-nummer-her}\Microsoft\Outlook Express\ der X:\ er windows disken din, og brukernavn er brukernavnet... (merk: du må ha på 'se skjulte filer og mapper') Ta kopi av filene som ligger der, så kan du bare kopiere de tilbake til samme mappe på en annen disk (men da vil de overskrive de gamle...). Er iallefall den metoden jeg bruker... Mvh Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Vil anbefale deg å endre Emnet ditt litt til f.eks. "Backup av outlook" e.l. Moderatorer kan være ganske strenge på dette her. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Vil anbefale deg å endre Emnet ditt litt til f.eks. "Backup av outlook" e.l.Moderatorer kan være ganske strenge på dette her. Ja, endrer emnefelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå