ostenxx Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hva skal denne være god for i et anlegg basert på PC? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=15511 Øystein Lenke til kommentar
guezz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Du trenger bare denne hvis du har et anlegg som ikke har innebygget dekoder for DTS eller DD. Dette gjelder hvis du har ting som ikke har dekoder og som du vil koble anlegget til eksempel; et billig lydkort, stasjonær dvd-spiller eller konsoll. Mange stasjonære dvd-spillere har i dag innebygget dekoder, noe som også gjelder lydkort selv integrerte (i alle fall DD-dekoder). Hvis du derimot vil koble anlegget til eksempel en X-Box trenger du denne siden konsollen ikke har en dekoder, hvis du har lyst til å oppleve 5.1-lyd. Jeg har Gigaworks og den har ikke innbygget dekoder, noe eksempelvis Z-5500 har, men det utgjør ikke et problem for meg siden jeg har den tilkoblet datamaskinen og ikke har jeg en konsoll heller... Endret 13. november 2004 av guezz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå