Kremfjes Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Har to 60gb IBM IDE disker i RAID. I det siste har det oppstått et heller merksnodig problem. På den ene partisjonen på 20gb hender det iblandt at ved lagring av en ny fil henger maskina 100%. Må slå av og på. Skal jeg slette fila etterpå, henger maskina seg hvis jeg så mye som prøver å merke den i windows utforsker. Formatering, scandisk o.l. fungerer ikke... Det er vel disken som har fått en fysisk defekt, eller? Hvordan skal jeg i så fall vite hvilken disk som er ødelagt når diskene er i RAID? Håper noen skjønner problemet... Lenke til kommentar
mhsalan Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 prøv hd`n på en annen pc. jeg hadde et nesten lik problem og det hjalp og formatere disken på en annen maskin. Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 ser ut som at du, i kvass likhet med mange av oss andre ibm harddiskeier har fått noen ødelagte disksektorer. prøv å laste ned drive fitness eller hva det nå heter fra ibms storage sider og se om det er mulig å fikse, hvis ikke er det bare å returnere å få ny. husk å kreve en disk fra 120gxp serien, da det sikkert er rettet opp på noen av de mange produksjonsfeilene fra tidligere serier. vel-vel. Lenke til kommentar
keithho Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 13:52, Yallis skrev:ser ut som at du, i kvass likhet med mange av oss andre ibm harddiskeier har fått noen ødelagte disksektorer. prøv å laste ned drive fitness eller hva det nå heter fra ibms storage sider og se om det er mulig å fikse, hvis ikke er det bare å returnere å få ny. husk å kreve en disk fra 120gxp serien, da det sikkert er rettet opp på noen av de mange produksjonsfeilene fra tidligere serier. vel-vel. Jepp! prøv også low format Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå