Arsenal_RULES Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Halla, noen som er med i Klaner?? Jeg for min del, har laget side, min første då, så ikke forvent noe stort, men greier på siden kommer om en stund (er litt for opptatt med å spille det ) Viss du er med i en klan og dere har Internett side, kan du ikke ligge til linken eller! edit: www.home.no/lod-deiligst Våres side... (glemte å ligge den til ) Endret 13. november 2004 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Er det ingen??? Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Hvem i all verden vil joine en klan men internett adressen home.no/lod-deiligst? BTW: Hva har forresten skjedd med lod-deiligst? Vi brukere av nettstedet er meget skuffet.. . EDIT: Hører ikke denne til på Klandiskusjon og rekruttering? Endret 17. november 2004 av Aleksander Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hvem i all verden vil joine en klan men internett adressen home.no/lod-deiligst? BTW: Hva har forresten skjedd med lod-deiligst? Vi brukere av nettstedet er meget skuffet.. . EDIT: Hører ikke denne til på Klandiskusjon og rekruttering? Han spurte jo ikke om noen ville joine da, men om noen hadde klan med hjemmeside. BTW: nei jeg har ingen klan, faktisk så har jeg ikke spillet engang, men det kommer vel snart. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) -- Slettet -- Endret 17. november 2004 av AMD-GNom Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Beklager skumlesing... Min feil. btw, Halo 2 er rått.. Skaff det. OT: Hvorfor har du (trådstarter) 1 side inni den andre? Virker ehh... rart. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Flyttes til klan og rekrutterings -kategorien Endret 17. november 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg kunne tenke meg å delta i en Halo 2 klan. Min gamertag er Grandmaster jc Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jeg kunne også tenke meg å joine en halo 2 clan, men da skal det være matcher og pcwr Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Ja, ops, siden har fucket seg i det siste. Vi holder på med og oppdatere siden litt, vi skulle bare sjekke ut, noen forskjellige greier. Ble veldig rotete!!! Angående lod-deiligst (ja, vet, rart), men det var den eneste acount'en vi hadde fra før av, giddet ikkje å lage ny! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå