Musty Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 http://www.imdb.com/name/nm0696059/ swag: tror han mente at det ikke har gått på norsk tv FØR nå.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Fant en liste over de som har spilt in stemmer. Verdt en titt. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 La merke til at folk i fra Scooby-Doo, en del Disney-filmer, Batman, That's 70's Show, Starwars-spill og Gta var brukt. Altså, ikke bare en fra disse titlene, men flere. Kult! Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Oi så spennende.... Et forsvidt ukjent person som har enn stemme til ei dame med rødt hår... Tror nok de som lagde GTA:SA hadde det litt mer moro med laginga ja.. Med lyder og samtaler.. GTA, som har med Samuel Jackson, Bill Cobbs, Peter Fonda, Ice T, Chris penn, Axel rose... Ja du vet selvfølgelig hvor moro Bungie hadde det under lagingen av Halo 2. ( Hvorfor må enkelte mennesker slenge drittunge-mentale kommentarer på forumer? ) Endret 5. desember 2004 av LioKaiser Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 WTF? "Mitt favoritt spills spilldesigner selskap hadde mer gøy under produksjonen enn ditt spilldesigner selskap hadde under produksjonen av ditt favoritt spill!" ??? O.o kom igjen folkens...sheeeeeesh! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Husker ikke hvilken kanal, men That 70's show har gått før for noen år siden Har jo gått på "Fox" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Verdt å merke seg at "gøy" måles i antall kjente mennesker, og deres grad av kjenthet. Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 WTF? "Mitt favoritt spills spilldesigner selskap hadde mer gøy under produksjonen enn ditt spilldesigner selskap hadde under produksjonen av ditt favoritt spill!" ??? O.o kom igjen folkens...sheeeeeesh! Hehe...Du sier noe der! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 That 70's show sendes i beste sendetid på Fox og har gått i seks år, så hun er ikke akkurat ukjent. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 That 70's show sendes i beste sendetid på Fox og har gått i seks år, så hun er ikke akkurat ukjent. That's 70's Show har nå gått på TV2 nå i i halvt år eller noe sånt? Men kjent tror jeg ikke akkurat hun har blitt. Hun hadde derimot blitt kjent nok til at jeg kjente hun igjen i Halo filmen... Men Fanta Boy: Hvorfor la du merke til akkurat henne? Det var da flere andre som er mer kjente enn henne. kan for eksempel nevne Michelle Rodriguez. Hun finner du i filmer som SWAT, Resident Evil og The Fast and the Forious. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå