Wyldelife Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Helt sant! Jeg og noen andre soldater var i et brett der man tar heisen ned langt under jorden, plutselig hører jeg en kjent stemme, jeg ser hvem dte er, og så ser jeg ansiktet, det ser akkurat ut som Donna Fra That's 70's show, så jeg skyter henne etter jeg har hørt på hva hun kan si, og jeg skyter mange headshots på henne, hun mister hjelmen, suprise, suprise hun har rødt hår! Donna er kvinnelig soldat i halo 2. Fett, ikke sant? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 haha.....folkene som laget i halo 2 har sikkert hatt det artig... Lenke til kommentar
trampetromme Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 På LE disken kan du se henne legge på voice! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 På LE disken kan du se henne legge på voice! Vil ikke se på dvden før jeg har runna det, så jeg må kjappe meg. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 På LE disken kan du se henne legge på voice! Vil ikke se på dvden før jeg har runna det, så jeg må kjappe meg. Samma her Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 haha, drit bra! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 det er sånne detaljer som virkeleg trekker opp for eit allereie perfekt spel. Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Oi så spennende.... Et forsvidt ukjent person som har enn stemme til ei dame med rødt hår... Tror nok de som lagde GTA:SA hadde det litt mer moro med laginga ja.. Med lyder og samtaler.. GTA, som har med Samuel Jackson, Bill Cobbs, Peter Fonda, Ice T, Chris penn, Axel rose... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Oi så spennende.... Et forsvidt ukjent person som har enn stemme til ei dame med rødt hår... Tror nok de som lagde GTA:SA hadde det litt mer moro med laginga ja.. Med lyder og samtaler.. GTA, som har med Samuel Jackson, Bill Cobbs, Peter Fonda, Ice T, Chris penn, Axel rose... Ta en titt på LE disken du, så ser du at Bungie også hadde det vannvittig gøy under utviklingen. Faktisk så er det noen kjente skuespillere som bidrar med stemmer i Halo 2 også! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Oi så spennende.... Et forsvidt ukjent person som har enn stemme til ei dame med rødt hår... Tror nok de som lagde GTA:SA hadde det litt mer moro med laginga ja.. Med lyder og samtaler.. GTA, som har med Samuel Jackson, Bill Cobbs, Peter Fonda, Ice T, Chris penn, Axel rose... Ser ikke du på That's 70 show? Det ruler hardt! BTW; "Donna" er ikke ukjent! Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Forsåvidt sa jeg.. Nei jeg ser ikke på det nei... Har ingen interesse av det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hun var nå totalt ukjent for meg før jeg så henne som Donna. Aldri hørt om henne før. Så SÅ kjent kan hun da ikke være... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hun er kjent i USA, men serien har jo nesten starta opp her i Norge, så det er bare HER hun er ukjent... Men jeg ser på 70's og vet hvem hun er! Kult at de legger til sånne effekter i spill da PS, fikk sikkert ikke lisens til å bruke noen andre skuespillere... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 "Weee, i just killed a cleb" Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Husker ikke hvilken kanal, men That 70's show har gått før for noen år siden Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Husker det gikk på svensk tv for en stund siden, men tviler på det har gått på norske kanaler.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 PS, fikk sikkert ikke lisens til å bruke noen andre skuespillere... Lisens? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Husker det gikk på svensk tv for en stund siden, men tviler på det har gått på norske kanaler.. Går på norsk TV2 fremdeles det. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Husker det gikk på svensk tv for en stund siden, men tviler på det har gått på norske kanaler.. Går på norsk TV2 fremdeles det. Det gikk på NRK2 for noen år siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå