Gå til innhold

Donna fra That's 70's Show i Halo 2

Wyldelife

Anbefalte innlegg

Helt sant! Jeg og noen andre soldater var i et brett der man tar heisen ned langt under jorden, plutselig hører jeg en kjent stemme, jeg ser hvem dte er, og så ser jeg ansiktet, det ser akkurat ut som Donna Fra That's 70's show, så jeg skyter henne etter jeg har hørt på hva hun kan si, og jeg skyter mange headshots på henne, hun mister hjelmen, suprise, suprise hun har rødt hår! Donna er kvinnelig soldat i halo 2. Fett, ikke sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi så spennende.... Et forsvidt ukjent person som har enn stemme til ei dame med rødt hår...

Tror nok de som lagde GTA:SA hadde det litt mer moro med laginga ja.. Med lyder og samtaler..

GTA, som har med Samuel Jackson, Bill Cobbs, Peter Fonda, Ice T, Chris penn, Axel rose...

Lenke til kommentar
Oi så spennende.... Et forsvidt ukjent person som har enn stemme til ei dame med rødt hår...

Tror nok de som lagde GTA:SA hadde det litt mer moro med laginga ja.. Med lyder og samtaler..

GTA, som har med Samuel Jackson, Bill Cobbs, Peter Fonda, Ice T, Chris penn, Axel rose...

Ta en titt på LE disken du, så ser du at Bungie også hadde det vannvittig gøy under utviklingen. Faktisk så er det noen kjente skuespillere som bidrar med stemmer i Halo 2 også!

Lenke til kommentar

Ser ikke du på That's 70 show?

Det ruler hardt! BTW; "Donna" er ikke ukjent!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...