Gå til innhold

Ikke en eneste butikk i stavanger med Ipod Inne?!

MrLee

Anbefalte innlegg

Joda det er en. Telebutikken på kvadrat...men der koster Ipod 40GB ca 1000kr mer enn alle andre steder! og for å være helt ærlig. DEN KJØPER JEG IKKE!

Må jeg virkelig bestille fra nettet for å skaffe en?!

Hvordan er Apple's internet butikk da? eller skal jeg bestille fra komplett elns?

vurdere sterkt en Zen...men jeg vil ha Zen Touch, men 40GB eller så! sukk...er ingen som vil selge produkter til meg ser det ut som :cry::whistle:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som jeg har snakket med snakket om en leveringstid på en uke på hhv. Ipod 4g 40Gb, og IpodPhoto 60Gb. Selvfølgelig kan du være uheldig da....

Ang retur og reklamasjon så er det uansett forbrukerkjøpsloven som gjelder.

Apples egen garanti er dårligere, og vil uansett ikke gjelde kjøp i Norge (Forbrukerkjøpsloven er styrende dersom fabrikantens garanti er dårligere en eget lands lover).

Ved retur pleier det ikke være noe problem dersom det er noe i veien med Ipoden. Selv om du kjøper på Apple.no, kan du fremdeles reklamere hos alle de som forhandler Apple utstyr, f.eks. Macbutikken .....

Uansett er det viktig å slå på "stortromma" dersom det er dårlig kundeservice.

Vanligvis pleier det å hjelpe når du referere til "tidligere samtaler"med ditt lokale forbrukerråd. STÅ PÅ KRAVENE.

Dette bør uansett ikke hindre deg fra å bestille fra Apple.no :p

Endret av FallenA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...