Gå til innhold

The Plug og Creative TX256 eller Rhomba


Anbefalte innlegg

Har nå bestemt meg for at jeg skal kjøpe en mp3 spiller med 256 mb og øreplugger. Grunnen til at jeg vil ha øreplugger er fordi jeg trener mye og da er det en praktisk løsning.

 

Har hørt at der er veldig god lyd i The plug og at både TX og Rhomba er bra spillere. Hvilken burde jeg gå for? Eventuelt andre?

 

Har forresten gjort om innlegget helt slik at svaret til MrLee passer ikke helt lenger :p

Endret av elgizmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den er jo såklart ikke bare til trening. Kjedelige skoledager, reiser osv.

 

det jeg mente var at jeg valgte å gå for earplugs å ikke headsets fordi de er mer praktiske =)

 

Redigerte det første innlegget for å gjøre det litt mer forståelig =)

Endret av elgizmo
Lenke til kommentar

Velkommen til forumet, elgizmo! :thumbup:

 

Kjøpte selv MuVo TX 256fm til trening og reiser, og synes ørepluggene som følger med duger greit til det. Er imidlertid også på jakt etter et sett med bedre lyd, og som ikke tar for stor plass.

 

Har sett på sammenleggbare neckbands, men tror disse vil ta for stor plass i og med at jeg stort sett har MuVoen i lommen hvorhen jeg går. Men det jeg er litt skeptisk til er hvor god lyden er i "KOSS the plug", selv om jeg vet hvor bra lyd koss lager.

 

Vil jeg kunne merke stor forskjell om jeg bytter ut de medfølgende ørepluggene med The plug? Har hørt om folk som har byttet til et annet headset på MuVo og ikke merket forskjell i lydkvalitet... :hmm:

Lenke til kommentar

hvis forskjellen fra Standard creative plugger -> the plug er bare 1/4 så stor som fra Standard -> porta pro, så kan jeg gledelig anbefale The plug selv uten å ha hørt dem...

 

Creative sine plugger er ok, men noe skikkelig god lyd blir det ikke...

 

jeg ville anbefalt Koss Porta pro uansett, de kan jo foldes sammen til å bli passe små, og til 400kr på obs! er de billigere enn noensinne!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...