Speilegg Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 OK! Jeg er noob på dvcam. Men så er det jo fordi jeg kjøpte mitt første i går Kul liten sak i grunn.Canon mvx250i. Sitter nå med kablene plugga inn i stikkontakt og usb i pc', klar til å "føre over videoen jeg har tatt" Men... Har ikke vært så sint på lenge som nå! I bruksanvisningene står det KUN om bilder fra minnekortet i kameraet. Til og med på cdplata står det i pdf-fila kun om bildeoverføringer + EKSPORT av film.... Hva skjer i grunn?! Hva med IMPORT av film? Det er jo mere om bilder enn på mitt vanlige digitalkamera! Mitt spørsmål er: Hvordan finner jeg ut åssen jeg kan overføre video til pc'n min? MEner bestemt at dette skal være et videokamera!? Ser i allefall slik ut Lenke til kommentar
Speilegg Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Jeg har i allefal hørt at det skal gå ann å overføre film til dataen og brenne det på en cd. Men det går kanskje ikke ann med dette kameraet? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Stenges på grunn av dårlig emnefelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg