e321 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 link Noen som har prøvd denne? funker den eller...? Står om den i PcPro også, ser ut som om den skal fungere, hva sier dere? Lenke til kommentar
mago Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 her en test http://www.gamershell.com/reviews_SmartJoyFRAGReview.shtml Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Etter de testene jeg har lest( las en grundig en her), så kan det være litt "pain in the ass" å sette det opp, får man til det skal det være en fryd å bruke. Personlig holder jeg meg unna dette, siden jeg synes at konsoll er konsoll og pc er pc... Dessuten liker jeg faktisk veldig godt xboxkontrolleren, men hva andre gjør er selvsagt opp til de å avgjøre. Tror det kan bli litt unfair på xbox-live, siden kb/m er en nærmest uslåelig i forhold til en vanlig kontroller. På en kontroll, må man flytte tommelen fra siktet for å slå på lommelykt/bytte granater/hoppe, osv... Med kb/m slipper man dette. D Ble litt offtopic nå, men måtte bare si min mening Lenke til kommentar
e321 Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 ja, er helt enig med deg stabber. Men kan ikke bruke live på xbox'n min uansett... Men hvis jeg tar en ps/2 til usb adapter, og setter usb ett usb ratt inn der+at jeg setter opp smart joy'n rett, funker dette i bilspill da tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå