<geewee> Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 I bruksanvisnigen er den kun brukt som "påfylleflaske" da...lekkasjen er mellom slange og nippel (er det ikke det det heter da..?)....det fulgte ikke med slangeklemmer heller. Prøvde å stramme til med strips, men det hjap lite... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hm.. da er det jo ikke tanken som lekker, men det er bare ikke du som får tettet nipplen og slangen. Du kan jo prøve med flytende pakning og slangeklemme, så skal det nok bli tett Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 jeg har nå følg med på psdata.no ang TT bigwater settet å har latt merket til at datoen for det komemr inn på lager flytter seg fram heletiden.. for noen dagaer siden så var den 20 novemer. nå er den plutselig 2 desember. begynner å bli engstelig om jeg får det til jul eller ikke. er litt trist å få det tilsent etter jul.... Lenke til kommentar
Patz Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jeg har nå følg med på psdata.no ang TT bigwater settet å har latt merket til at datoen for det komemr inn på lager flytter seg fram heletiden..for noen dagaer siden så var den 20 novemer. nå er den plutselig 2 desember. begynner å bli engstelig om jeg får det til jul eller ikke. er litt trist å få det tilsent etter jul.... Det virker som om PS-Data forskyver datoen automatisk klokka 24.00 hver dag. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Synest det er rart jeg, for har ikke MPX og PS DATA samme levrandør? MPX har jo fått det inn! Nå begynner jeg å bli lei Lenke til kommentar
cowai Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Synest det er rart jeg, for har ikke MPX og PS DATA samme levrandør?MPX har jo fått det inn! Nå begynner jeg å bli lei hæ? på mpx står det jo at den er ubekreftet den 26.11.04.... Lenke til kommentar
Patz Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Synest det er rart jeg, for har ikke MPX og PS DATA samme levrandør?MPX har jo fått det inn! Nå begynner jeg å bli lei hæ? på mpx står det jo at den er ubekreftet den 26.11.04.... De har hatt det inne, men er utsolgt igjen. Lenke til kommentar
cowai Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 jeg skulle bestille en fredag kl 1700....Da sto det at det var ingen på lager.mpx.no Senere på kvelden ca kl 2000 bestillte en kamerat settet... Da var det på lager Så jeg bestillte heller på psdata og dermed også en skjermkortblokk. der var det heller ikke på lager Kameraten min har nå hatt bigwater i nesten 2 uker, og jeg har ennå ikke fått det.. (Kameraten har ennå ikke satt det opp... ) Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Alt jeg skrev ovenfor er bare tullprat, ikke hør på noe av det. Quote fra signaturen. Jeg vet ikke om jeg trur på deg her altså! Jeg har også bestillt fra PSDATA. Jeg har sendt mail, posta på forumet deres, men jeg har ikke fått noe bra svar på hvorfor det ikke kommer inn på lager... Bare at det var noe galt med levrandøren, men det skal vel ikke ta så lang tid å fikse! Endret 23. november 2004 av BaX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå