Gå til innhold

bestilt vannkjøling fra ps-data


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har nå følg med på psdata.no ang TT bigwater settet å har latt merket til at datoen for det komemr inn på lager flytter seg fram heletiden..

for noen dagaer siden så var den 20 novemer. nå er den plutselig 2 desember.

begynner å bli engstelig om jeg får det til jul eller ikke. er litt trist å få det tilsent etter jul....

Lenke til kommentar
jeg har nå  følg med på psdata.no ang TT bigwater settet å har latt merket til at datoen for det komemr inn på lager flytter seg fram heletiden..

for noen dagaer siden så var den 20 novemer. nå er den plutselig 2 desember.

begynner å bli engstelig om jeg får det til jul eller ikke. er litt trist å få det tilsent etter jul....

Det virker som om PS-Data forskyver datoen automatisk klokka 24.00 hver dag.

Lenke til kommentar

jeg skulle bestille en fredag kl 1700....Da sto det at det var ingen på lager.mpx.no

 

Senere på kvelden ca kl 2000 bestillte en kamerat settet... Da var det på lager :ermm:

Så jeg bestillte heller på psdata og dermed også en skjermkortblokk. der var det heller ikke på lager

 

Kameraten min har nå hatt bigwater i nesten 2 uker, og jeg har ennå ikke fått det..

(Kameraten har ennå ikke satt det opp... :cry: )

Lenke til kommentar
Alt jeg skrev ovenfor er bare tullprat, ikke hør på noe av det.

 

Quote fra signaturen.

Jeg vet ikke om jeg trur på deg her altså! :p

 

Jeg har også bestillt fra PSDATA. Jeg har sendt mail, posta på forumet deres, men jeg har ikke fått noe bra svar på hvorfor det ikke kommer inn på lager... Bare at det var noe galt med levrandøren, men det skal vel ikke ta så lang tid å fikse!

Endret av BaX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...