Margarus Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hey! jeg har nå bestilt 1 bigwater vannkjøling pakke 1 kjøleblokk til skjermkort (den som hører med settet) tror den gjør det. men det er kun kjøleblokka som er tilgjenglig på lager. hvordan vil dette sendes da? hele pakken blir send nor bigwater kommer på lager? eller vil først blokka bli send så settet ? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det er vel mer riktig å spørre PSdata om dette!? Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Ville tro du har valg om dette før du bekrefter ordren, bare å lese skikkelig det Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) De blir sendt på likt Endret 13. november 2004 av BaX Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 ok bax takker for svare i motseting til baron kanon som nesten aldrig svarer på det jeg spør om i postene. har alti noe å klage på... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg har selv bestillt det settet, pluss at je bestillte noen vifter som var på tilbud, og di var på lager. Men vannkjølinga er ikke på lager, så pakken kommer ikke før vannkjølinga kommer... Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 jepp det var det jeg trudde takker for svar da kan denne posten stenges Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 hmm det står at den blokka er til aqarius elns. passer den til mitt Vann sett ? tenker på nipler slanger osv? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hvorfor stenges. det er ikke sånn at når du har fått svar på dine spørs. så kan den stenges Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hmm det står at den blokka er til aqarius elns.passer den til mitt Vann sett ? tenker på nipler slanger osv? Hva mener du? Blokka passer jo til settet... Mener du GPU blokk elns? Det er jo et sett Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 ja mener gpu bokka. er den me i settet . håper den passer me slangene å niplene til resten av settet. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 ja mener gpu bokka.er den me i settet . håper den passer me slangene å niplene til resten av settet. tviler på at en seriøs nettbutikk som PSdata selger et komplett vannavkjøling sett uten at ting passer sammen. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 jepp. siden det er thermelthake blokk å sett så reinte jeg med at delene passet sammen. det går jo an å kjøpe løse blokker med andre diameter på niplene så. men da er dettte ok jeg gleder meg til mitt første vannkjøling! Lenke til kommentar
<geewee> Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Lykke til med "Storvannet", er selv veldig fornøyd med settet....et lite tips: IKKE bruk "Refill water Tank'en", den lekker som bare juling.... Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 <geewee>: Når/hvordan fikk du dette? Lenke til kommentar
<geewee> Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Fikk det fra Mpx den den 10.11...... Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 baron.. jeg sa jo at det var folk som alerede hadde det! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 eh.. lekker tanken? hvorhen da? og hvordan.. bilder plz Lenke til kommentar
<geewee> Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har ikke bilder akkurat nå, driver å lader digicamen.....lekkasjen er fra "ekstra-reservoaret" som følger med (lita flaske med krom-kork), som på ingen måte er nædvendig å ha med i loopen.... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 hm.. det er i hovedsak tanken det da, og vil nå nesten si at den er litt nødvendig. men hvor lekker den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå