chokke Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) det skurrer veldig ille og sånn at det er ubehagelig å ha de på når jeg ike spiller/hører på musikk. Noen ideer til hva dette kan være? Har creatove audigy 2 zs platinum Endret 13. november 2004 av chokke Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) syttern klut! fant en annen feil og det er at alt som er på høyre side av meg, er bare bass, selv om det egentlig skulle vært diskant. Så er det noe feil med høytalerne mine? Eller er det noen innstiller jeg må stille på som jeg ikke vet om? EDIT: Skjer noen ganger på venstre også Endret 14. november 2004 av chokke Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Sikker på at du ikke har kobla feil? Du leker med first class høytalere nå, så jeg tviler på at det er noe galt med selve høytalerene.. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 first class :: my arse! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 first class :: my arse! Det er et av de bedre settene til PC? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Hjelp! Når jeg tar den "test" på fjernkontrollen funker alty untatt bakhøytalerne. Begynner å grine snart, svidd av 3.000 på de og så funker de ikke Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hjelp! Når jeg tar den "test" på fjernkontrollen funker alty untatt bakhøytalerne. Begynner å grine snart, svidd av 3.000 på de og så funker de ikke Jeg spør igjen; HAR DU KOBLA ALT RIKTIG? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Ja, hvit på hvit, svart på svart, rød på rød, oransj på oransj og gul på gul. Funka før idag så det er nok kobla riktig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 (endret) okok, menyen som heter surround var av Har den på midten og høyre høytaler bak funker fortsatt ikke på lyse lyder EDIT: Vet dere om noen programmer hvor man merker utrolig godt med surround? Må få fiksa det innen tirsdag (hl2 ) Endret 14. november 2004 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå