DrittData Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Har en ECS G553 laptop, og avogtil merker jeg at insert-funksjonen er aktivert. Skriver endel og svært kjipt når det plutselig forsvinner bokstaver når jeg retter eller føyer til ting. Maskinen har ikke insert-knapp og lurer på om noen vet hvordan insert-funksjonen bruker å være integrert på laptoper! Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Begge mine bærbare har en insert-knapp. Den er ved F1-12 tastene. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Sikker på det da? Noen bærbare PCer en FN-knapp (nederst til venstre). når man holder inne denne knappen, har en del knapper en annen funksjon enn det de vanligvis har. f.eks. numlock-taster. så du får se etter om du ser Ins på en av knappene dine. Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 har fn knapp ja, men står ikke insert. lurte egentlig på om noen hadde forslag til en knapp det ofte bruker å ligger på Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det kan være forkortet til "ins" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå