Yonaz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hey =P Mange som hacker msnen min hva skall jeg gjøre for å beskyte meg? Har hotmail nå men vurderer og skifte til en anne e-mail hvilken email burde jeg ta? har prøvd portalen men får ikke loga meg in noen som veit hvor for? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hva slags hacking er det da? Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Når jeg skriver med kamerater så skriver jeg plutselig masse dritt og jeg har ikke skrivd noen ting eller de som haxer skriver for meg og kan se hvem jeg skriver med osv er litt kjedelig ;( Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Bare noen som bruker MessengerDiscovery eller hva det nå enn heter. Du blir ikke "hacket", noe du tydeligvis ikke vet betydningen av. (*Være sær* ) Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 har du prøvd CWShredder ? http://www.softpedia.com/public/cat/10/17/10-17-150.shtml lykke til. Lenke til kommentar
Specktor Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 hvor kan jeg laste ned programme høres tøft ut.. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 hvor kan jeg laste ned programme høres tøft ut.. Spector, hvilket program mener du ? CWShredder ? her finner du den: http://www.softpedia.com/public/cat/10/17/10-17-150.shtml Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Du har blitt utsatt for MessengerDiscovry. Last ned her. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 (endret) hahaha http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=327065 ingen som hacker nei, er bare et program Endret 25. november 2004 av Fur Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvordan bruker jeg programmet? etter installasjonen ville ikke msn funke, etter litt fiksing funka msn men jeg fikk ikke se snurten til programmet? Hvordan setter jeg det igang? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvordan bruker jeg programmet? etter installasjonen ville ikke msn funke, etter litt fiksing funka msn men jeg fikk ikke se snurten til programmet? Hvordan setter jeg det igang? Slår på PC-en med en slegge. Det fungerer også finfint hvis du sletter det. Skjønner ikke hva som er moro med det, fungerer jo kun på Microsoft sin klient. Bare irriterende. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Hvordan bruker jeg programmet? etter installasjonen ville ikke msn funke, etter litt fiksing funka msn men jeg fikk ikke se snurten til programmet? Hvordan setter jeg det igang? Slår på PC-en med en slegge. Det fungerer også finfint hvis du sletter det. Skjønner ikke hva som er moro med det, fungerer jo kun på Microsoft sin klient. Bare irriterende. Klart nok? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 hvis det kommer en feilsøkings melding klikker du på feilsøk, hvis det skjer når du har MD installert. Funket fint hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå