objorkum Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Har nettopp lagt inn kernel 2.6.9 i Slackware 10.0. Eg har full kontroll over hw'en i min maskin (chips osv), slik at kernelen kun er bygd for min maskin = liten rask kernel. Merkar heilt klart at ting går fortare. GNOME går mykje betre. Har fiksa på rc.modules og rc.alsa osv for at dei ikkje skal laste modular som kernelen no ikkje har. Så tenkte eg at eg skulle sjekke dmesg og /var/log/messages for feilmeldingar. Alt ser heilt fint ut, bortsett frå ein ting: ACPI: Subsystem revision 20040816 ACPI: Interpreter enabled ACPI: Using IOAPIC for interrupt routing ACPI: PCI Interrupt Link [LNKA] (IRQs 3 4 5 6 7 10 *11 12 14 15) Får nokre slike ACPI interrupt meldingar nedover. Kanskje 10 stk. Har berre kompilert inn støtte for standard ACPI (ikkje noko meir stæsj), og det funkar jo fint (PCen skrur seg av ved shutdown osv) Berre lurer på kva desse ACPI interrupt meldingane er? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Det er ingen problemer. Den bare viser at ACPI er oppe og går. Med Interrupt menes vel IRQ og slikt noe... Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Det er ingen problemer. Den bare viser at ACPI er oppe og går. Med Interrupt menes vel IRQ og slikt noe... Joa, men den siste linjen kommer liksom 10 ganger på rad i boot, og "preger" boot-sekvensen. Litt rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå