Tootimes Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hallo folkens,har noe jeg lurer på her,som sikkert kan være opplysende for mange. Jeg kjøpte et Sapphire Radeon 9800pro på Komplett i mai. Det kortet har blitt helt på trynet så jeg skal sende det tilbake,det er artifacts over det hele og jeg har prøvd A L T . SÅ: På sidene til komplett står det at kjøper betaler porto ved retur. Dette synes jeg hørtes merkelig ut. Jeg kan skjønne det ved angrerett,men ikke ved reklamasjon. Så jeg sjekker med www.forbrukerombudet.no. De sier om dette: Hvis det viser seg at det er feil eller mangler ved en vare du har bestilt, kan den returneres på selgerens bekostning. ...jeg skal vel ikke betale returen da? Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Nei, det ser nok ut som om at det er komplett som skal betale den returen, ja... Send dem en mail og be om returslipp for gratis porto. Henvis gjerne til lovverket, men husk å vær høflig Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Dette var rart. De opplyste at de refunderte frakt ved reklamasjon mot kvittering for en tid tilbake... Lenke til kommentar
Tootimes Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Har sent mail,med forespørsel om hva jeg bør gjøre med kortet,samt om dette med porto. Jeg var høflig og,så får vi se- Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Butikken skal betale frakt begge veier om det viser seg at kortet er defekt. Du skal legge kopi av fraktkvitteringen i pakken eller feste den godt på utsiden. Opplys gjerne om at du har gjort det i mail eller på utsiden, sånn at de blir oppmerksomme på det. Du oppgir ditt kontonummer på komplett.no eller noe slikt. Det ordner seg ihvertfall. Jeg fikk tilbake pengene det kostet å sende inn headset f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå