Gå til innhold

Betaling ved retur av reklamasjon


Anbefalte innlegg

Hallo folkens,har noe jeg lurer på her,som sikkert kan være opplysende for

mange.

Jeg kjøpte et Sapphire Radeon 9800pro på Komplett i mai.

Det kortet har blitt helt på trynet så jeg skal sende det tilbake,det er

artifacts over det hele og jeg har prøvd A L T .

 

SÅ: På sidene til komplett står det at kjøper betaler porto ved retur.

Dette synes jeg hørtes merkelig ut.

Jeg kan skjønne det ved angrerett,men ikke ved reklamasjon.

Så jeg sjekker med www.forbrukerombudet.no.

 

De sier om dette:

 

 

 

 

Hvis det viser seg at det er feil eller mangler ved en vare du har bestilt, kan den returneres på selgerens bekostning.

 

...jeg skal vel ikke betale returen da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Butikken skal betale frakt begge veier om det viser seg at kortet er defekt. Du skal legge kopi av fraktkvitteringen i pakken eller feste den godt på utsiden. Opplys gjerne om at du har gjort det i mail eller på utsiden, sånn at de blir oppmerksomme på det. Du oppgir ditt kontonummer på komplett.no eller noe slikt. Det ordner seg ihvertfall. Jeg fikk tilbake pengene det kostet å sende inn headset f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...