GolfBag Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg ønsker flere nisser på forumet (se sig) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ønsker meg nytt skjermkort. (Har bestilt det ) Leadtek 6800 Ermm, vet ikke helt hva annet jeg ønsker meg Noen som kan hjelpe litt eller? HAR GTA:SA. Trenger ikke noe mer musikk. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ønsker meg nytt skjermkort. (Har bestilt det ) Leadtek 6800 Ermm, vet ikke helt hva annet jeg ønsker meg Noen som kan hjelpe litt eller? HAR GTA:SA. Trenger ikke noe mer musikk. Ny harddisk da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg ønsker flere nisser på forumet (se sig) Enig der Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Ønsker meg nytt skjermkort. (Har bestilt det ) Leadtek 6800 Ermm, vet ikke helt hva annet jeg ønsker meg Noen som kan hjelpe litt eller? HAR GTA:SA. Trenger ikke noe mer musikk. Ny harddisk da? Ork, trenger meg 120gig til, om ikke 200gig til, men det er lissom ikke det jeg vil ha ti jul Heller noe Lego eller noe Noe "ikke pc stuff" ting. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Top 10: -Klær, eventuelt gavekort så jeg kan kjøpe meg noe nice selv. -Some Ca$h, trenger alltids det. -Hl2, gidder ikke bruke penger på det når jeg skal kjøpe WoW -Dvd'er, ymse -Stuff til bilen, Forsterker -Nytt Tastatur, -Razer Viperback magma/ Mx510 -Ny Treningsbukse -CD'er, Green Day, Iron Maiden, Agathodaimon, Machinea Supremecy etc, bare for å ha dem lovlig, og i bilen. -MASSE godis osv så jeg kan bli feit i jula mens jeg gamer WoW 24/7. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 (endret) DVD'er: Dream Theater - Live at Budokan A Perfect Circle - aMOTION Metallica - S & M Opeth - Lamenations Nightwish - From Wishes to Enternety Pink Floyd - The Wall (Live) Metallica - Live Shit Pink Floyd - Classic Albums, Dark Side Of The Moon Pink Floyd - PULSE Otep - Abominations CD'er: In Flames - Whoracle In Flames - Black-Ash Inheritance In Flames - The Jester Race In Flames - Subterranean In Flames - Lunar Strain Norther - Death Unlimited Lamb of God - As The Palaces Burns Extol - Undercived Opeth - Delivarance Opeth - Damnation Opeth - Black Water Parks Opeth - Still Life Ill Nino - Revolution Revolucion Ill Nino - Confessions Soulfly - Propechy Soulfly - 3 Soulfly - Primitive Soulfly - Soulfly Shadows Fall - The War Within Arch Enemy - Wages of Sin Lene Marlin - Playing My Game Rage Against The Machine - Evil Empire Pink Floyd - The Wall Dream Theater - Awake Marilyn Manson - Lest We Forget Slipknot - Slipknot Slipknot - Iowa EDIT: Oppdatert ønskelista... Ahh Det ultimate til julegave er vel PENGER Tja, litt kjedelig spør du meg... Men på en annen side så er det sikkert like greit for min del, ingen som kommer til å kjøpe metal til meg alikevel. Endret 29. november 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ønskeliste 2004: - Ny mobil (En av de nyeste til SE) - Klær - Ringenes Herre DVD Collection (Alle tre filmene i extended edition) - LaCie 1TB HD - Noen kartonger sigaretter - Half Life 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 - LaCie 1TB HD Der sier du noe! Trenger mer HDplass jeg og, har bare 2x80GB og det er alt for lite... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Min ønskeliste: - Klær - Filmer - Et eller annet bra 5.1 sett til pcen - En god Cognac - Digitalkamera - Bortedrakten til Spurs - Forhåndsbetalt treningskort Og selvfølgelig dress, men det er milevis over det budsjettet jeg tror dama og foreldre legger opp til. Men det er lov å ønske Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Glemte tøfler, tøfler er bra i disse kalde tider. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 - Phillishave Coolskin - NES-spill - diverse cd'er (alltid risky å ønske seg, selv om man spesifiserer hva man ønsker) - Headphones - Monty Python-filmene - Ny pult - Bøker Lenke til kommentar
Vicviper Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Sony Network Walkman HD1! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Glemte tøfler, tøfler er bra i disse kalde tider. Helt enig, bortsett fra at jeg går i tøfler året rundt jeg da. Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg ønsker meg: En bass med høyttaler. Half-Life2 Masse penger Lenke til kommentar
kag Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg har "bestilt" av min slekt følgende til jul; Boken "Lenin" - En biografi skrevet av Robert Service Boken "I Hitlers Bunker, Det Tredje Rikets Siste Dager" - Av Joachim Fest En ny jakke (preferably gavekort) Nye sko (preferably gavekort) Dette blir altså første året på lenge jeg faktisk har kommet med ønskeliste. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Helbredelse Det viktigste er at ungene koser seg Og at jeg får meg et ligg på kvelden Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Ønsker meg nytt skjermkort. (Har bestilt det ) Leadtek 6800 Ermm, vet ikke helt hva annet jeg ønsker meg Noen som kan hjelpe litt eller? HAR GTA:SA. Trenger ikke noe mer musikk. Ny harddisk da? Kjøpte en brukt HD av en kompis, og skjermkortet er topp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå