Peppep Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ønsker meg en fet kontorstol i skinn, noe alla denne kanskje? Mhm TV (eller ny TV-antenne, da den jeg har ikke funker optimalt ;p) Det er da billigere å kjøpe ny antenne vel? Vel, TVen funker ikke optimalt, den heller Funker sånn noenlunde, men på en dårlig dag har jeg bare NRK1 (og halvveis TV2). Ser ikke allverden på TV, så det er ikke noen krise, men er greit å ha noe som faktisk fungerer. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 sesongkort i Furedalen 2200 kr (skibakke) Seriøst! Furedalen? Jeg hadde heller valgt å busse 15-30min for å komme til Eikedalen som har mer enn to middels slakke bakker. Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) sesongkort i Furedalen 2200 kr (skibakke) Seriøst! Furedalen? Jeg hadde heller valgt å busse 15-30min for å komme til Eikedalen som har mer enn to middels slakke bakker. Du, han bor alså 10min frå Furedalen. Det er meint Norheimsund. edit: Det hadde vert lengre for han og kjørt til Eikedalen istadenfor Furedalen. Endret 18. november 2004 av robB Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 ønskeliste.. tja 1024 corsair minne 1500 kr... sesongkort i Furedalen 2200 kr (skibakke) Digitalt videocam 4000 SKJERMKORT : Geforce 6800 le Tastatur : Logitech .. samma ka Digitalt cam : Eit bra og billigt eit... 1500-2000 OG sokker Edit: og ein 1000 ting til Sesongkort i FUREDALEN? Ka har du røykt?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Satt og tenkte i dag og fant ut at det jeg ønsker meg aller mest er en HVIT jul! Det er så standard her i stavanger at det snør på lille juleaften og regner på juleaften Men tror det kan gå bra i år, det er midten på november og det var 4 minusgrader i dag Det snør i hvert fall godt her nå, ligger sikkert 5-10cm på bakken allerede :!: WEEHAA! I dag snødde det, var ca 1 grad ute da, så snøen var litt våt, men alikevel; det er SNØ Lenke til kommentar
bernini Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 - Dress - Telemarkski - Takbøyler til bilen - Klær Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Elektroniske ting: 1. Grafikkort 2. HD 3. MP3 spiller 4. PSTWO Andre ting: 1. Klær (t-skjorter, gensere og bukser, samt parkas (jakke)) 2. Penger Billappen får jeg uansett så det "ønsker" jeg meg ikke... Dame er heller ingen vits i å ønske seg, vil man ha dame - dra på party med masse drekke, gjør litt skikkelig innsats og se kjekkas ut, så har du fixa deg det... Lenke til kommentar
superreven Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Ønskeliste: -Klær -Xbox -Nec ND-3500 16x DVD±R9 -iRiver H340 40GB -19" LCD Skjerm -En omgang i høyet med Olsen tvillingene Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 1 stk. Boss DS-1 (vrengpedal til gitar) 1 stk. Wah-wah-pedal av et eller annet slag 1 stk. Guitar Port 1 stk. Helårsansatt polakk Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 1 stk. Helårsansatt polakk Jeg vet om en som kan fikse det! :!: Lenke til kommentar
fotball Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 - xbox - TV - Data - penger - Harry potter 3 på DVD - klær og at snøen skal holde seg til jul Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Her er min ønskeliste: - Ekstern hardisk - Filmkamera - DVD brenner - Piggdekk eh..å ja..penger Blir nok dårlig med dette da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 -En omgang i høyet med Olsen tvillingene Æsj Men seriøst, hva er så spess med de tvillingene? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Men seriøst, hva er så spess med de tvillingene? Ikke så veldig spess, men: -De er to -De er unge -De er pene Lenke til kommentar
Leon Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Men seriøst, hva er så spess med de tvillingene? Ikke så veldig spess, men: -De er to -De er unge -De er pene Ok, dette var ganske sykt. Jeg tenkte på Olsen-BRØDRENE... æsjæsjæsj! Endret 19. november 2004 av tipp-ex Lenke til kommentar
Voltage Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 -Penger -Data -Klær -Spill Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Men seriøst, hva er så spess med de tvillingene? Ikke så veldig spess, men: -De er to -De er unge -De er pene Ok, dette var ganske sykt. Jeg tenkte på Olsen-BRØDRENE... æsjæsjæsj! "Fly on the twins of love" Lenke til kommentar
nord Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Men seriøst, hva er så spess med de tvillingene? Ikke så veldig spess, men: -De er to -De er unge -De er pene Ok, dette var ganske sykt. Jeg tenkte på Olsen-BRØDRENE... æsjæsjæsj! "Fly on the twins of love" hehe, noen som vet hvor jeg får kjøpt " I fucked the girl in hanson" t-skjorten?? Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ønsker meg egentlig ikke så mye egentlig. Vis muttern spør om hva jeg ønsker meg til jul har jeg lyst til å si noe skikkelig avansert som "ANUS K5GDMS8B;ASDF med superraid X-100, støtter opp til Ghailaila 54XP".... hehe, trur hun ikke spør meg mer hva jeg ønsker meg til jul jah Ellers ønsker jeg bare: * Penger * Scooter (over 500 kubikk og bruker lite bensin) * 200 liter bensin Ønsker jeg ikke kommer til å få: * Rulletrapp fra elevheimen til skolen... eller, like greit med teleport * Tjeneste pike som lager mat til meg. Mye arbeid * Butler som rydder rommet mitt stadig vekk * Dama flytter inn til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå