The_Darkness Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 er en ting jeg ønsker meg... snille brukere gode brukere at serverene skal være stabile..... er ikke det tre ting a? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 er en ting jeg ønsker meg... snille brukere gode brukere at serverene skal være stabile..... er ikke det tre ting a? er vel egentlig det samme snille brukere plager meg ikke, hvis de ikke plager meg så er de gode brukere gode brukere gjør at jeg jeg kan jobbe mer med serveren og den blir stabil... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Og en ny badebukse (alle jeg har er råttnett av klor (svømmer litt for mye? - nehh.. slenger på litt flere treningstider)) http://66.70.46.80:5555/?lang=us&dict=NOUKMX&word=r%E5ttnett Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Og en ny badebukse (alle jeg har er råttnett av klor (svømmer litt for mye? - nehh.. slenger på litt flere treningstider)) http://66.70.46.80:5555/?lang=us&dict=NOUKMX&word=r%E5ttnett Så morsomme vi er.. Bruk rettskrivningstråden om du vil ut med sånne ting.. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 -Kjæreste Samme her, glemte den. Jeg vet ikke egentlig... jeg synes jeg har veldig mye og er veldig heldig. Det er liksom ikke noe mer jeg "trenger". Men det er noen superting jeg kunne tenke meg! Ikke at det noen gang kommer til å skje, men!Yupp, alltid fint med noe nytt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 -Mine søsters tykke pepperkaker -Halo2 -Klær -mer fyldig bart -så klart ei jente å dele jula med Trenger ikke å ønske meg HL2, legger det inn nå (laaaang venting). Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 PC-relatert: Samsung Syncmaster 710T Seagate Barricuda 200GB S-ATA-disk Ny tastefjøl og MX1000 Husting: Penger Nye kaseroller Mikser Vaffeljern Mikrobølgeovn Klær: Nye klær Nye sko Undertøy Annet: Ny mobil Ekstra dyne Kjøretimer Ting jeg ikke kommer til å få: Evig lykke En å elske, som elsker meg tilbake Ferie til et varmere strøk Dobbelseng Leilighet Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Ekstern Hd + firewirekort Penger Bataleon "Enemy" Snowboard Klatreutstyr Tv Tuner Ipod Ny barbermaskin Ny kontorstol (tror den jeg har herper ryggen min) 512 RD ram (er fremdeles latterlig dyrt) Dumme RD ram Poontang Btw, Dasse hvis du tar badebuksa ut av baggen samme måned som du bruker den så råtner den ikke så fort *Slurvefeil Endret 16. november 2004 av Den Polse Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) ønskeliste.. tja 1024 corsair minne 1500 kr... sesongkort i Furedalen 2200 kr (skibakke) Digitalt videocam 4000 SKJERMKORT : Geforce 6800 le Tastatur : Logitech .. samma ka Digitalt cam : Eit bra og billigt eit... 1500-2000 OG sokker Edit: og ein 1000 ting til Endret 16. november 2004 av Litejk Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 ting som man kansje ønsker seg: PC-oppgradering.. pcen begyner å bli dårlig ! (blir nok noe av det jeg kjøper meg av pengerne jeg forhåpenligvis får) D500 - Gave til meg selv? Snowboard: Atomic Alibi - Black Russian bindinger og Waier Boa Sko (Gave som jeg får snart - fra meg selv til meg selv ) Penger Mp3-Spiller - MPIO FL300 Ilder - De er sååå søte Masse snø og masse timer i bakken Helårskort Alpinanlegg - (Kjøpe selv) Ny Genser / Bukser. Hjelp til opppussing av rom Blir mye kjøping til meg selv Julenissen er meg Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ny bærbar iPod En harddisk eller to Penger til forsikring på bilen Penger til alt annet Ordentlig hvit snø (er bare slafs og glatt her) Og så klart en å dele jula med (også gjerne enda lengre ) Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ting jeg ikke kommer til å få:Evig lykke En å elske, som elsker meg tilbake Ikke si det, da får du det aldri! hehe... tenk positivt Ferie til et varmere strøk Don't hurt me... men jeg drar til Brasil for 2,5 måned den ellevte desember... DobbelsengLeilighet Har jeg nettopp kjøpt meg... hmm, what else... programvare som aldri kræsjer! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 *daskedaske* Slem slem!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Satt og tenkte i dag og fant ut at det jeg ønsker meg aller mest er en HVIT jul! Det er så standard her i stavanger at det snør på lille juleaften og regner på juleaften Men tror det kan gå bra i år, det er midten på november og det var 4 minusgrader i dag Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Har du også lagt merke til det? heh Har forresten aldri vært borti at det snør på nyttårsaften heller, men det er jo fint for da får vi se rakettene Bor i hybel i Trondheim nå, er vel 15 cm her allerede. Men sånn on topic... - Boxere (ikke silke, silkeboxer er noe tull) - Penger til klær - Mp3-spiller med radio - Da Vinci Koden (bok) - krimbøker - Mye mer Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Så morsomme vi er.. Bruk rettskrivningstråden om du vil ut med sånne ting.. Hadde ingen som helst intensjon om å være morsom. Poster jeg i "rettskrivningstråden" vil mest sannsynlig han jeg kommenterte ikke legge merke til det og hensikten være borte, got it ? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 - Et x800 hadde vært stas - Liten, og praktisk lcd til lan - Ny hardisk - Penger!! Men så er jeg den eneste i familien som kan kjøpe dette da .. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ønsker meg en fet kontorstol i skinn, noe alla denne kanskje? Ønsker meg også klær, en jakke, deodorant og parfyme, mp3-spiller med radio osv. Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Satt og tenkte i dag og fant ut at det jeg ønsker meg aller mest er en HVIT jul! Det er så standard her i stavanger at det snør på lille juleaften og regner på juleaften Men tror det kan gå bra i år, det er midten på november og det var 4 minusgrader i dag Det snør i hvert fall godt her nå, ligger sikkert 5-10cm på bakken allerede :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå