Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Dere som ønsker dere raskere bredbåndslinjer: Stikk og dø. Så, det jeg ønsker meg: Creative Zen Touch Bredbånd Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) -En sachs XTC 125 (som jeg seff ikke får) -Ipod -Penger -Iron Maiden cd'er -Ozzy cd'er -Skjermkort -Ny mus -Ny disk(har "bare" 320 gb) En ting jeg glemte: At president valget i USA på en eller annen måte blir ugyldig og at Kerry blir president. Endret 15. november 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 -En sachs XTC 125 (som jeg seff ikke får) Den hadde jeg lyst på for noen månder siden, men smaken endrer seg i hytt og pine... Min liste: Damer Damer Damer Penger Damer Penger Og en ny badebukse (alle jeg har er råttnett av klor (svømmer litt for mye? - nehh.. slenger på litt flere treningstider)) Litt mer fritid Snille foreldre (de sier - "snille barn" ) En god Jul Litt hjul - 2 stk(lett sykkel?) Litt kvalitets seilklær (pappa får ny båt (44 fot...)) Ny PC (faen helller... det kjøper jeg selv ) Glemte jeg damer? Go'Xmas Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Nei, Dasse, du glemte ikke damer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 -En sachs XTC 125 (som jeg seff ikke får) Den hadde jeg lyst på for noen månder siden, men smaken endrer seg i hytt og pine... Min liste: Damer Damer Damer Penger Damer Penger Og en ny badebukse (alle jeg har er råttnett av klor (svømmer litt for mye? - nehh.. slenger på litt flere treningstider)) Litt mer fritid Snille foreldre (de sier - "snille barn" ) En god Jul Litt hjul - 2 stk(lett sykkel?) Litt kvalitets seilklær (pappa får ny båt (44 fot...)) Ny PC (faen helller... det kjøper jeg selv ) Glemte jeg damer? Go'Xmas Du glemte å skrive damer... :!: Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Jeg ønsker meg: -Masse snø -Skistaver -Skifelle -Klær -Beagel-valp -Penger Endret 17. november 2004 av CrizzBee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg ønsker meg: -Masse snø -Skistaver -Bindinger til telemarkskiene -Klær -Beagel-valp -Penger Snø hadde vært tingen ja Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ønsker meg ærlig talt bare en god jul... - Men legger ikke sjul på at en god jul ikke er gave-fattig Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hmmm... PS2 ny 28" tv klær Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hva ønsker egentlig folk seg til jul?Hva er det nyeste nye som ALLE _MÅ_ ha? Skriv din ønskeliste her hmmm... -Kjæledyr, undulatene mine døde begge to forleden... en etter operasjon hos veterinæren pga. vann i buken, og den andre måtte avlives fordi røntgenbildet viste at den hadde struma Nei forresten... kjæledyr vil jeg kjøpe selv, ellers vet man aldri hva man får... -Klær!! Masse klær!!! -Fred på jord -Kjæreste Jeg vet ikke egentlig... jeg synes jeg har veldig mye og er veldig heldig. Det er liksom ikke noe mer jeg "trenger". Men det er noen superting jeg kunne tenke meg! Ikke at det noen gang kommer til å skje, men! Plasma TV, kjempeannlegg, punching bag, tøff bil osv. :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har lagt merke til at kun PoleCat]/B] har ønsket seg noe nyttig. Med å si nyttig mener jeg noe man får bruk for i et hjem til det dagligdagse.. altså toastjern og brødrister. De fleste bor nok hjemme ennå og forventer at mor og far tar sånne innkjøp. Men her er min liste hvertfall: Harddisker (Helst 200/250 gb) Penger En søt kjæreste... tror neppe at jeg pakker opp en da Et årsabo. på Mobil (et danskt blad - meget bra, kan anbefales!) Logitech Z-5500 (tviler på at jeg får det) Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Med å si nyttig mener jeg noe man får bruk for i et hjem til det dagligdagse Det er sant... jeg ønsker meg hushjelp også! En søt kjæreste... tror neppe at jeg pakker opp en da You never know. Om hun er snill og ikke prippen så :!: Endret 15. november 2004 av Vanessa Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Nja, noe av det jeg ønsker meg: Halo 2 Barbermaskin Minnerkort til Ixus'et Penger Lord of the Rings-triologien (har bare den på norsk) Ringenes Herre praktutgave på engelsk Kontantkort TV (eller ny TV-antenne, da den jeg har ikke funker optimalt ;p) Gode filmer Ny harddisk Nytt kabinett Mus + tastatur Skikkelig kontorstol PC-skjerm (LCD) Brann's sesong-DVD 2004 I tillegg ønsker jeg passe mengde snø i desember, med passe temperatur. Ikke for mye, alt for mye jobb, og ikke for varmt - blir bare sludd og slaps. Dessuten er det for tidlig med snø nå, i midten av November. Endret 2. desember 2004 av bhsand Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 I-POD! Slalomstøvler... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Dremel. Penger Sokker Dataspill og mye annet unødvendig tullball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 TV (eller ny TV-antenne, da den jeg har ikke funker optimalt ;p) Det er da billigere å kjøpe ny antenne vel? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 ny(e) Harddisk(er). Ipod snowboard boots. penger! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 er en ting jeg ønsker meg... snille brukere gode brukere at serverene skal være stabile..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå