oleunder Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Hvordan skal jeg overklokke min gode gamle AMD Duron 800? Hovedkortet er et MSI K7T Turbo. Kan jeg gjøre det i Biosen eller må jeg skru opp maskinen? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Du gjør det i biosen. Det kan hende kortet ditt har en jumper som stiller mellom 100/133 fsb, er ikke sikker på dette, men har den dette, kan det være greit å bruke den :wink: Les guider og tillegn det kunnskap om overklokking før du begynner å styre med noe.. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Prosessoren din er låst så du må låse den opp hvis du skal overklokke med muliplier. Som sagt, les guider, tror du finner det du trenger her på overklokking.no Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg hadde faktisk samme hovedkort og CPU som deg før jeg ødela det (trodde jeg ihvertfall). Jeg tror det er mye bedre å endre på FSB`en enn multiplieren. Dessuten er det mye enklere også. Les Lars Gjerde sitt "prosjekt" om å overklokke en Duron 800, veldig informativt og gøy å lese. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Mener faktisk Lars Bjerke..ikke Gjerde Lenke til kommentar
andgob Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 se på denne ole: http://www.overklokking.no/cpu/duron800/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå