abcde Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Prøver å installere win xp pro, men jeg får noen feilmeldinger. Har formatert harddisk. Feilmld er cannot load en eller annen fil! Hve er galt? Lenke til kommentar
steinih Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Du bør nok komme med l i t t mere info enn det der hvis du skal regne med å få noe hjelp. Hvilken fil er det snakk om? Har du org os eller er det cracka(brent)? osv /steinih Lenke til kommentar
JMW Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: Den 2002-05-26 19:16, abcde skrev:Prøver å installere win xp pro, men jeg får noen feilmeldinger. Har formatert harddisk. Feilmld er cannot load en eller annen fil!Hve er galt? Høres ganske cracka ut da....men hva vet jeg... :?: Lenke til kommentar
kdog Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 hm.. ja. er det en ny(orginal) cd, er jo ikke den problemet. du har formatert disk ja, men prøv med en annen disk for å teste det. litt mer info, så blir det lettere å feilsøke :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå