Hjelmn Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg har netopp lastet ned winxp64 beta, filen er en 500mb stor iso-fil. Og for å få installert 64-bit så må jeg lage en boot-cd av denne filen, men hvordan gjør jeg dette? Er det mulig å bruke nero for å få det til? Er det mulig å bare installere winxp64 over gamle winxp slik at hvis jeg ikke skal bruke 64-bit lengre så kan jeg bare rulle tilbake til vanlig xp? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg har netopp lastet ned winxp64 beta, filen er en 500mb stor iso-fil. Og for å få installert 64-bit så må jeg lage en boot-cd av denne filen, men hvordan gjør jeg dette? Er det mulig å bruke nero for å få det til? Nero: Fil -> Brenne Image. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 ok nå er det gjort. Men kan jeg installere 64-bitn over vanlig xp? slik at jeg kan "rulle" tilbake til xp hvis jeg ikke skal bruke 64-bit lengre? Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 er det virkelig ingen som kan svare meg på det? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Installer den til en annen partisjon enn der xp32 ligger. Du får da dual boot mellom xp32 og xp64 . Sitte med xp64 bit som hoved os er dumt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå