Gå til innhold

Halo2 online bug?

dudley.no

Anbefalte innlegg

Var hos en kamerat i går å testa H2 på Live siden jeg kun kan spille den via xlink/xbc.

Makan til dårlige greier?Var jo nesten umulig å finne noen som hosta jo,etter å ha hosta selv så kom det 1 inn etter 5 min........dette er for dårlig,andre som har problemer eller var det kun hos kameraten vi kun fikk "vente"

Når jeg spiller online via system link så finner jeg spillere døgnet rundt......finner jeg ikke spillere i løpet av 15 sec så er det noe galt.......

Testa også gamle rainbow six spillet på LIVE og der var det nok folk/ingen problemer med å få spilt

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du spiller matchmaking så finner Xbox Live andre med liknende ranking som deg for at det skal bli jevne kamper. Om du spiller den kjedeligste versjonen (Rumble Pit, som bare er individuelle Slayer-kamper) så tar det lang tid å få inn åtte spillere.

Derimot er det geniale at du kan gå sammen fire kompiser i et party og spille Team Skirmish, da blir man matchet mot fire andre tilfeldige, så spiller man en kamp på et tilfeldig brett med en tilfeldig lagmodus, og etter kampen går man opp eller ned i ranking, og finner så et nytt lag å kjempe mot. Det geniale er at partyet går sammen fra kamp til kamp, og man spiller alltid på samme lag mot andre partyer som gjør det samme.

I tillegg er det en fordel å ha kompiser på vennelisten. Jeg har alltid 10-15 kompiser som spiller Halo 2, så det er ikke vanskelig å finne hjemmelagde spill og modes heller.

Halo 2 kommer til å revolusjonere måten Xbox Live-spill blir spilt på. Tidligere har man alltid lett etter servere og joinet disse, nå joiner man enten venner sine spill, lager spill selv og inviterer venner (husk at han som hoster spillet ikke nødvendigvis er host av serveren, Xbox Live velger automatisk den som gir best linje for alle spillerne til å være skjult host), eller så lar man Xbox Live matche deg mot andre. Når man først skjønner det nye systemet, og forskjellen på Matchmaking og Custom-spilling, så ler man av sånn som det var før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...