Gå til innhold

Kritikk på Guivarchdesign.com 5.1.1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry for fullstendig overdreven utblåsning, men here goes:

Hvorfor i helv*** kan INGEN lære seg at det heter PORTEFØLJE!?! Ikke "portfølje", ikke "portefolio", ikke "portofølge", og ikke de 1000 andre variasjonene av det, enkle, men tydeligvis ikke så veldig enkle allikevel, ordet PORTEFØLJE, eller PORTFOLIO om man skriver på engelsk.

Pfew, det var godt å få ut :xmas:

Syns designet var fett, men som sagt bugger det noe helt vilt i FF

------------------------------------

Istedenfor

border-right: 5px solid #5F5F5F;
border-left: 5px solid #5F5F5F;
border-top: 5px solid #5F5F5F;	
border-bottom: 5px solid #5F5F5F;

kan du bare skrive

border: 5px solid #5F5F5F;

------------------------------------

font-family-spesifiseringene dine er "feil". Fonter med mellomrom i navnet må du legge inni "anførselstegn". Deretter bør du spesifisere en "generic font family". Dvs. en font-type som skal brukes dersom besøkende ikke har noen av de andre fontene du har spesifisert i font-family. Uten den vil de få se Times New Roman (uææ!) som i de fleste tilfeller er regnet standardfonten. I ditt tilfelle vil jeg anbefale å endre font-family'ene til noe ala dette:

font-family: "Lucida Sans Unicode", Arial, Verdana, Tahoma, sans-serif;

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
font-family-spesifiseringene dine er "feil". Fonter med mellomrom i navnet må du legge inni "anførselstegn". Deretter bør du spesifisere en "generic font family". Dvs. en font-type som skal brukes dersom besøkende ikke har noen av de andre fontene du har spesifisert i font-family. Uten den vil de få se Times New Roman (uææ!) som i de fleste tilfeller er regnet standardfonten. I ditt tilfelle vil jeg anbefale å endre font-family'ene til noe ala dette:

font-family: "Lucida Sans Unicode", Arial, Verdana, Tahoma, sans-serif;

kunne ikke blitt mer enig i hva du sier der. skal skifte på det med en eneste gang...

takk for at du nevner det...

EDIT: jo det er en ting jeg er uenig med deg i, jeg ville hatt verdana før arial... :p

Endret av VgaR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...