Konsept Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Hei, jeg trenger litt hjelp her... Har en lcd skjerm som jeg har fått noen fett merker på.. Noen som veit hvordan man vansker en LCD skjerm uten å ødelegge den??? Endret 13. november 2004 av am3k Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Er ikke relatert til overklokking. Flyttes til kategori for diskutering av skjermer. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Endret tittel. Les Hva er "dårlig bruk av emnefeltet"? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 En klut som ikke legger igjen lo. Feks en sånn brille pusse klut. Og så din mors pusse ruter vaske middel. Det bruker jeg og funker fett. Feks Jif Universal glass og fønster. Kan også brukes på metal i pcen med fettflekker og som en plast fornyer. (Funka ihvertfall for meg) Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Brille klut og Brille spray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå