Gilbert Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) På et tekstfelt jeg har, så ønsker jeg at folk skal kunne klikke på knapper for å sette inn tekstformatering. For å unngå at folk uten js skal klikke seg grønne over noen knapper som ikke fungerer, blir knappene skrevet ut med document.write - skulle tro det gjør at de som ikke støtter js ikke ser knappene heller. Nå har jeg laget en knapp, <input type="button"> som man kan klikke på for å gå til ny url. Nå lurer jeg på om det fungerer også for de som ikke støtter js? Eller må jeg skjule denne som tekstformateringsknappene ovenfor? <input type="button" onclick="location.href"> (tror det var location.href det heter, men det er ikke vesentlig for eksempelet mitt;)) Vil det fungere også for ikke-js'ere? edit: js-forum sa du? Endret 13. november 2004 av fjartan Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Avskrudd/manglande støtte av javascript betyr jo nettopp av javascript ikkje vil fungere, så etter all sansynlighet: nei. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 nemlig... men daså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå