Steelz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Topic sier alt. Jeg er veldig fornøyd med håndfrien og 3,5mm adapteren min. (Det eneste minuset er at det kommer opp "tilbehør støttes ikke" når jeg setter den inn. Det er bare av og til den funker ) Hvilket liker du best? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Bluetooth handsfree'en til over 1000 kroner som det tar så lang tid å få mobilen til å sette igang at innen jeg har klart å slå den på er samtalen over og bilen i grøfta. Endret 13. november 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
robot Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Favoritt tilbehøret mtt er bluetooth hanfree. Den bruker jeg ofte. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Slenger meg på 'minnekort'. Jeg kunne klart meg uten mye, men uten minnekort hadde mobilen min vært en flott Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Må vel si minnekort til min Nokia N-Gage. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Må si meg enig med Ingar. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Topic sier alt.Jeg er veldig fornøyd med håndfrien og 3,5mm adapteren min. (Det eneste minuset er at det kommer opp "tilbehør støttes ikke" når jeg setter den inn. Det er bare av og til den funker ) Hvilket liker du best? Hvor kjøpte du det tilbehøret?? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Topic sier alt.Jeg er veldig fornøyd med håndfrien og 3,5mm adapteren min. (Det eneste minuset er at det kommer opp "tilbehør støttes ikke" når jeg setter den inn. Det er bare av og til den funker ) Hvilket liker du best? Hvor kjøpte du det tilbehøret?? å den, den kjøpte jeg på www.mobiltec24.de. Det er en tysk nettside. De har jævelsk masse tilbehør til alle telefoner. Hvis det er vanskelig å forstå alt som står må jeg anbefale Altavistas oversetter(støtter ikke Norsk dessverre ) og Gratis oversetter (som støtter Norsk ) Frakt koster mye da... Anbefaler og kjøpe litt mere enn kun kabelen, så får du litt mer for pengene. Jeg kjøpte: -Skin case(kjekk, må klippe ut hull til minnekort) -sykkelholder(det bare skjedde. I etterkant viste det seg at man må ha en spesial veske for at den skal funke) -Orange siemens briller Lykke til! (brukte paypal) Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Topic sier alt.Jeg er veldig fornøyd med håndfrien og 3,5mm adapteren min. (Det eneste minuset er at det kommer opp "tilbehør støttes ikke" når jeg setter den inn. Det er bare av og til den funker ) Hvilket liker du best? Hvor kjøpte du det tilbehøret?? å den, den kjøpte jeg på www.mobiltec24.de. Det er en tysk nettside. De har jævelsk masse tilbehør til alle telefoner. Hvis det er vanskelig å forstå alt som står må jeg anbefale Altavistas oversetter(støtter ikke Norsk dessverre ) og Gratis oversetter (som støtter Norsk ) Frakt koster mye da... Anbefaler og kjøpe litt mere enn kun kabelen, så får du litt mer for pengene. Jeg kjøpte: -Skin case(kjekk, må klippe ut hull til minnekort) -sykkelholder(det bare skjedde. I etterkant viste det seg at man må ha en spesial veske for at den skal funke) -Orange siemens briller Lykke til! (brukte paypal) Du vil vell ikke selge det? Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Du vil vell ikke selge det? Det er 2 uker gammelt Hvis du har en "siemensplugg"(som på HFen) og et 3,5mm "hull" kan du få en butikk elns. til og lodde det for deg. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Er deltidsansatt i ett firma som driver med hvitevarer og brunevarer så det skal gå bra..Bare eg tør å ødelegge headsettet mitt da.. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Kjøp nytt, skaff brukt, få ett. Du bestemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå