vammaveien Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Ser mange vil ha sammenligninger med andre kort som 9800 Pro og FX 5950, men les det Kristian så skriver så er grunnlaget litt tynnt ennå. Men det vil komme med tiden. Lenke til kommentar
trust_any1 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 En ting jeg reagerer på er at det ikke blir nevnt at det sansynligvis er CPUen som holder tilbake og gjør at 6600 og 6800 yter likt i noen av UT2k4testene og i FarCry, 2xaa,2xaf-testen... For i mine øyne ser grafen ut som det kan være tilfellet... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Med dette kortet er jo FX5900 og Radeon 9800-serien erklært død. Finnes ingen grunn til å kjøpe de kortene lenger... 6600GT gir mye mer for pengene. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 mm, tror jeg skal ha det kortet når jeg får data som kan takle det.. virker som et ganske bra kort for penga spør du meg. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Slik jeg forsto så hadde kortet litt problemer med Doom 3, men var dette med aller høyeste innstilling (teksturer) - altså den som "egentlig" krever 512MB grafikkminne? I såfall er det jo kanskje ikke så farlig... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Slik jeg forsto så hadde kortet litt problemer med Doom 3, men var dette med aller høyeste innstilling (teksturer) - altså den som "egentlig" krever 512MB grafikkminne? I såfall er det jo kanskje ikke så farlig... Stemmer, få av oss kommer til å spille med den instillingen uansett. De fleste klarer seg jo med 1024*768 eller 1280*1024, samt AA og AF trenger jo heller ikke stå på fult. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) sant det. tror jeg klarer meg fint med dette kortet, har hatt et POV GF4 Ti4200XP i over to år nå.. men dere, hvis jeg kjøper dette og bruker det i en maskin med 350W PSU, går det bra ? 6600GT må være det beste kjøpet i denne klassen virker det som, du kan plukke det opp for ca 1600.. Endret 18. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 sant det. tror jeg klarer meg fint med dette kortet, har hatt et POV GF4 Ti4200XP i over to år nå.. men dere, hvis jeg kjøper dette og bruker det i en maskin med 350W PSU, går det bra ?6600GT må være det beste kjøpet i denne klassen virker det som, du kan plukke det opp for ca 1600.. Kommer litt an på hva annet du har i kassa, men jeg tror ikke det skal by på problemer Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 sant det. tror jeg klarer meg fint med dette kortet, har hatt et POV GF4 Ti4200XP i over to år nå.. men dere, hvis jeg kjøper dette og bruker det i en maskin med 350W PSU, går det bra ?6600GT må være det beste kjøpet i denne klassen virker det som, du kan plukke det opp for ca 1600.. Kommer litt an på hva annet du har i kassa, men jeg tror ikke det skal by på problemer går fint Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 btw, noen som vet hva ytelses forskjellen er mellom asus sitt 128mb 6800gt kort og dette? vet at asus kortet er en lapp dyrere men alikevel.. ville bare spørre Lenke til kommentar
svennand Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 kjøpte meg dette kortet på grunnlag av testen. vet ikke om jeg har fått mandagskort eller fredagskort jeg for jeg kjenner ikke igjen kortet slik som testen presenterer det. idle tempen er på 54grader, da kjører viften på 43% no som gir hørtbart støy (slik jeg har hatt på tidligere kort i full load!, tidligere 9800pro og geforce fx 5500) ved vanlig surfing øker varmen til 60 grader, da med 60% viftehastighet som avgir "slitsomt støy" ved spilling av CS Sourse alt satt på max (men med oppløsning 1280x1024) som jeg vil anta blir full load. ligger kortet på 75-80grader og vifta på 100% som tilsir at jeg titter under pc pulten for å sjekke om kabinettet har løftet seg fra bakken=) ett minus er også at hvis man ikke innstallerer Aopen sitt eget vifteprogram og kjører det i statusbaren så vil viften kjøre på 100% hele tida. altså har ikke kortet hardware basert viftestyring men det blir gjort ved hjelp av medfølgende software! alt av ekstra ressursbruk liker jeg ikke kabinettet er bygd med god luftgjennomstrøm (thermaltake XaserIII) der 7 80mm vifter blåser luften gjennom kabinettet og ut, så det kan ikke være grunnen til at kortet er så varmt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå