Gå til innhold

TEST: AOpen Aeolus 6600 GT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei test det der. Kommer fint inn på hvordan kortet yter, men jeg savner som mange andre noen flere kort å sammenligne med. Kanskje kjøre en storttest med 6800, 6800GT, x700Pro, 6600GT, 9800Pro, x800Pro etter hvert? Lurer særlig på hvor bra kortet yter opp mot 6800.

-Zlatzman

Lenke til kommentar

Det kommer tester av Abit RX600 Pro-Guru, samt X700 Pro snart.

Skal også prøve å få lagt inn 9800 serien og FX59XX for sammenligning.

Men det er som nevnt en ny testrigg hvor vi desverre ikke har så mange sammenligningsgrunnlag på foreløpig.

Mvh.

Kristian

Lenke til kommentar
bleh, 9800/5950 sammenligning, hvor er den?

Hold deg til venstre og skroll nedover, klokker visst greit også så det så...

http://www.digit-life.com/articles2/gffx/nv43-p04.html

takker...

HERREGUD så det droppa med en gang du skrudde på AA! R9800pro dro jo fra det skikkelig...blir ikke DET kortet på meg da...når jeg oppgraderer :)

edit: så det bare var Q3 som var testa da. var litt bedre resultater på andre delene av testene ja :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
det var jammen ikke langt opp til 6800gt :hmm:

Hvis man sitter igjen med dette inntrykket, tror jeg det er villedende. Forholdet mellom 6600gt og 6800gt kommer klarere frem hvis man har bedre system for øvrig. Og ut ifra de testene som foreligger av SLI-ytelse, (jamf. hos anandtech), ser det ut til at to 6600gt-kort i det store og det hele yter dårligere enn ett 6800gt. (Vel å merke er to 6600gt-kort nå dyrere enn ett 6800gt...). For øvrig synes jeg testen var fin, men av helt andre grunner: fordi den ga et praktisk uttrykk for hvordan det er å spille.

Lenke til kommentar
det var jammen ikke langt opp til 6800gt :hmm:

Hvis man sitter igjen med dette inntrykket, tror jeg det er villedende. Forholdet mellom 6600gt og 6800gt kommer klarere frem hvis man har bedre system for øvrig. Og ut ifra de testene som foreligger av SLI-ytelse, (jamf. hos anandtech), ser det ut til at to 6600gt-kort i det store og det hele yter dårligere enn ett 6800gt. (Vel å merke er to 6600gt-kort nå dyrere enn ett 6800gt...). For øvrig synes jeg testen var fin, men av helt andre grunner: fordi den ga et praktisk uttrykk for hvordan det er å spille.

mener bare at den er for liten i forhold til at jeg akkurat har svidd av nesten 4000 på kort :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...