pettergutt Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Chipsetviften på HK'et mitt har tatt kvelden og begynt å ule som en gammel katt, men jeg sliter litt med å finne ut av hva jeg skal erstatte den med. Har kikket på Microplex men blir ikke mye klokere. Den trenger ikke være dyr og dritbra da jeg ikke klokker eller kjører maskinen på noen ekstrem måte. Noen som vet om jeg kan kjøpe bare viften og lå kjøleribben stå igjen, eller om jeg må bytte hele greia. I tilfelle hvordan får jeg ribben av, det virker som om den er limt Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Chipsetviften på mitt Abit KV8-MAX3 har også begynt å bråke noe forferdelig noen ganger. Det virker som Abit har puttet på de billigste viftene de fant på disse korta Vurderer å bytte den ut med denne: Zalman ZMNB47J Chipsetkjøler Tror den vil bli bra, og så slipper du noen som helst støy med denne da den er passiv Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Den er ikke limt. Sitter med en metall bøyle i 2 små fester på hovedkortet. Bare huk den av og fjern den forsiktig. Sitter i noe som minner og seig tyggegummi. Bruker selv Swiftech kjøleren på den. Er litt dyr, 299 på Komplett men så godt som lydløs og super kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå