anon12234 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) hei, skrudde på pc'n her i morrest og gikk ned for å se på tv...... etter 20 min eller.no komm jeg opp og skulle skrive inn login passordet for å komme inn i windows, men da hadde den låst seg, så jeg starta den på nytt..... men etter det så kommer jeg ikke lengere en til at det xp flagget kommer op på skermen og den blåe stripen får under i noen sekunder før den rebooter. istede for at loginscreen kommer så rebooter pc....... har forsøkt å klokke ned uten hell...... det samme skjer om jeg forsøker å komme inn i sikkerhetsmodus.... noen som har opplevd lignede eller vet hva som skal gjøres? Endret 13. november 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 har funnet ut at det er C: partisjonen min som har krashet eller noe. for da jeg satte hdd'en min sol slave i en annen pc så gikk det ikke an å komme inn på c: partisjonen engang. ikke teilgjengelig melding kom opp når jeg forsøkte....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå