DezTruckTor Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hei Fildeling over FTP er den raskeste måten å dele filer med andre. Men dessverre er det vanskelig å finne slike servere om man ikke kjenner noen som har en rask server. Er det noen som vet om en slik FTP-server? Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 HeiFildeling over FTP er den raskeste måten å dele filer med andre. Men dessverre er det vanskelig å finne slike servere om man ikke kjenner noen som har en rask server. Er det noen som vet om en slik FTP-server? Ja, du kan jo prøve ftp.microsoft.com og ftp.sunet.se Men det var sikkert ikke det du var ute etter Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hva er du ute etter da? Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Jeg er ute etter musikk, filmer, o.l. Jeg er lei av det treige BitTorrent systemet. Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) *Innlegg fjernet* Endret 13. november 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg er ute etter musikk, filmer, o.l.Jeg er lei av det treige BitTorrent systemet. Man får da god hastighet med BitTorrent. Tror ikke dette er det rette stedet å spørre etter ftp servere med warez. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) Dette er vel ulovlig å gi info om her på forumet, desverre. -NoXic Men allikevel klarte du ikke å holde deg? Dez: ftp server-tilgang får man gjennom kontakter, enkelt og greit. dessuten så er ikke bittorent systemet tregt, da gjør du noe galt (såfremt det er nok seedere). Endret 13. november 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
deleder Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Dette er vel ulovlig å gi info om her på forumet, desverre. -NoXic Men allikevel klarte du ikke å holde deg? Dez: ftp server-tilgang får man gjennom kontakter, enkelt og greit. dessuten så er ikke bittorent systemet tregt, da gjør du noe galt (såfremt det er nok seedere). Posten er rapportert til mod's Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Denne tråden bør stenges jah.. grunnet at det kan lede til piratkopiering.. Akkurat som de "Jeg vil ta backup av mitt PS2 spill" trådene... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Stenges, utrolig nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg