NeoGeo Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hei, i min nye leilighet har jeg trukket 2 stk høytalerkabler tenkt til bakhøytalerene. Disse ender per i dag kun ut gjennom ett hull i veggen, noe som ikke ser særlig pent ut. Kunne tenkt meg noen terminaler på veggen som jeg kunne kobler høytalerkablene i, men får ikke tak i dette noe sted. Det eneste jeg har funnet her i byen er slike som man bruker i sub kasser noe som ikke ser særlig pent ut (store svarte og runde). Siden det er bakhøytalere det er snakk om, er det liten dimensjon på høytalerene, noen som har noen tips?? Lenke til kommentar
striky Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Sjekk denne: http://www.nexxia.co.uk/Hi-Fi&TVaccessorie...wall_mounts.htm Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Glimrende, just what i needed Takk skal du ha! Lenke til kommentar
glufsa1 Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) hvis det var dimmen på kablene du tenkte på, så har jeg en ting å si... IKKE gå ned på dimmen der, i og med at bakhøytalerne faktisk har MYE å si... gå heller opp i dim. og bruk gullpletterte koblinger på evt. terminaler og banan plugger... har selv skjult anlegg, men har litt kabel synlig... fet kabel serru da gjenstår det bare å ønske deg lykke til... Endret 14. november 2004 av glufsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå