klown Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hva må jeg ha for å begrense opplink/downlink båndbrede på nettverket mitt til de forskjelige pc´ene i nettverket.Går det å bruke denne switch´en.Managed switch er jo stein dyr. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301667&cks=PRL Noen andre forslag javascript:emoticon('') Lenke til kommentar
klown Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 NetLimiter Nettlimiter går ikke pga brukeren kan oppheve begrensingene selv. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 NetLimiter Nettlimiter går ikke pga brukeren kan oppheve begrensingene selv. Det går ikke å endre på hastighetene av andre hvis du setter passord på den kontoen som du bruker programmet i og da er administrator. For å hindre at andre skal få tilgang til programmet fra andre kontoer må du begrense programmet til bare å brukes fra din konto. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Du kan fjerne NetLimmiter iconet i systray og fjerne alle snarveier til det. Da må man vite at det er der får å få gjort noe med det Arne Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Du kan fjerne NetLimmiter iconet i systray og fjerne alle snarveier til det. Da må man vite at det er der får å få gjort noe med det Arne Pluss at han kan skjule mappen til Netlimiter slik at den ikke synes. Lenke til kommentar
klown Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Dette gjelder en nabo og en leieboer jeg kjører nettlimiter til ungene mine. Så jeg tor jeg må ha switch som jeg kan administrere. Forslag? Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Hva med å sette opp en egen servermaskin ut mot Internet (ehm...om det er Internet du snakker om og ikke et internt nettverk ja - ehehe...), og kjøre ... uff.. hva heter det.. *tenke tenke* ...linux firewall ting tang.... Argh! Har vært oppe i hele natt, klarer ikke tenke klart.. ;P EDIT: ...ClarkConnect! Endret 14. november 2004 av Xoduz Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 ClarkConnect kan begrense båndbredden til enkelte IP'er. Så det er ett godt valg til dette formålet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå