Xecuter Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg prøvde i går og kopiere en film via xbox...problemet var at når dvden var ferdigbrent manglet en masse MB! hvordan skal jeg gjøre dette??? filmen var på 4,7 GB, men kopien var på litt over 100 MB. Har samsung dvdrom i xbxn og brukte -R plater.... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Vet ikke helt hva du mener. Men det har funket fint for meg, de gangene jeg har gjort det... Bruker selv, dvd2xbox, funker delevis ganske fint. Av en eller annen grunn må eg ALLTID bruke to forsøk før eg for den til og begynne å brenne! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Hm.. jaha. Brenner vi film og spill? hmmm Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 (endret) problemet er ikke fra dvd til harddisk, men fra harddisk til data... bruker SmartFtp, men det virker som om det er der problemet oppstår, ved overføringen... Endret 13. november 2004 av Xbox lover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå